Page 33 - ÇALGI EĞİTİMİ KEMANE 12
P. 33
1.
ÜNİTE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Aşağıdaki tablo, öğrencinizi değerlendirmeniz için hazırlanmıştır. Öğrencinizin “Makamsal Uygulamalar -
1” ünitesindeki bilgi ve becerisini en doğru şekilde ifade eden seçeneğin karşısına ( X ) işareti koyunuz.
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
Adı-Soyadı :
Sınıfı :
Numarası :
DERECELER
GÖZLENECEK DAVRANIŞLAR
1 2 3 4 5
1 Segâh makam dizisini açıklayabilir.
2 Segâh makam dizisini çalabilir.
3 Segâh makam dizisindeki etütleri çalabilir.
4 Segâh makam dizisindeki örnek ezgileri çalabilir.
5 Hüzzam makam dizisini açıklayabilir.
6 Hüzzam makam dizisini çalabilir.
7 Hüzzam makam dizisindeki etütleri çalabilir.
8 Hüzzam makam dizisindeki örnek ezgileri çalabilir.
TOPLAM
Not: Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 40 en düşük puan 8’dir. Bu puanı 100’lük not sistemine aşa-
ğıdaki şekilde çevirebilirsiniz. Öğrencinin bu ölçekten 28 puan almış olduğunu varsayalım.
Öğrenci puanı = 100 x 28 = 2800 : 40 = 70 dir. Bu çalışmada öğrencinin başarılı sayılması için 28 veya daha
fazla puan alması gerekir. 27 veya daha düşük bir puan almışsa öğrenme faaliyetleri tekrar ettirilir. 28 veya
daha yüksek bir puan almışsa bir sonraki üniteye devam etmesi sağlanır.
32