Page 10 - ÇALGI EĞİTİMİ KLASİK | KEMENÇE 12
P. 10
İÇİNDEKİLER KİTABIN TANITIMI
KİTABIN TANITIMI .............................................................................................................9
Ünite Ünite adı
numarası
1. KLASİK KEMENÇEDE TRANSPOZE .........................................................................11
1.1. ÖĞRENİLEN MAKAMLARDAKİ ESERLERİN FARKLI SESLERDEN İCRA
EDİLMESİ .............................................................................................................12
1.1.1. Klasik Kemençede Makamları Farklı Seslerden İcra Etme ...................12
ÖZ DEĞERLENDİRME ....................................................................................................50
2. KLASİK KEMENÇEDE MAKAMSAL UYGULAMALAR .............................................51
2.1. SABA MAKAMINDA ÇALIŞMA ...........................................................................52
2.1.1. Saba Makamında Melodik Etüt ................................................................53
2.1.2. Saba Makamında Örnek Eserler ..............................................................54
2.2. NİHAVENT MAKAMINDA ÇALIŞMA ...................................................................68
2.2.1. Nihavent Makamında Melodik Etüt .........................................................68
2.2.2. Nihavent Makamında Örnek Eserler .......................................................69
2.3. KÜRDİLİHİCAZKÂR MAKAMINDA ÇALIŞMA ....................................................81
Ünite
2.3.1. Kürdilihicazkâr Makamında Melodik Etüt ...............................................81 konuları
2.3.2. Kürdilihicazkâr Makamında Örnek Eserler .............................................82
2.4. HÜZZAM MAKAMINDA ÇALIŞMA ......................................................................99
2.4.1. Hüzzam Makamında Melodik Etüt ...........................................................99
2.4.2. Hüzzam Makamında Örnek Eserler .......................................................101
ÖZ DEĞERLENDİRME ..................................................................................................116
PERFORMANS GÖREVİ ...............................................................................................117
SÖZLÜK .........................................................................................................................118
Konu ile ilgili Karekod okuyucu kullanılarak
KAYNAKÇA ....................................................................................................................120 kavramlar kitaba, ünitelere veya ilgili notaların
videolarına ulaşılabilen karekod
8 9