Page 9 - ÇALGI EĞİTİMİ KLASİK | KEMENÇE 12
P. 9

İÇİNDEKİLER





                             KİTABIN TANITIMI .............................................................................................................9




                             1. KLASİK KEMENÇEDE TRANSPOZE .........................................................................11
                                1.1. ÖĞRENİLEN MAKAMLARDAKİ ESERLERİN FARKLI SESLERDEN İCRA


                                    EDİLMESİ .............................................................................................................12
                                    1.1.1. Klasik Kemençede Makamları Farklı Seslerden İcra Etme ...................12


                             ÖZ DEĞERLENDİRME ....................................................................................................50




                             2. KLASİK KEMENÇEDE MAKAMSAL UYGULAMALAR .............................................51
                                2.1. SABA MAKAMINDA ÇALIŞMA ...........................................................................52


                                    2.1.1. Saba Makamında Melodik Etüt ................................................................53
                                    2.1.2. Saba Makamında Örnek Eserler ..............................................................54


                                2.2. NİHAVENT MAKAMINDA ÇALIŞMA ...................................................................68
                                    2.2.1. Nihavent Makamında Melodik Etüt .........................................................68


                                    2.2.2. Nihavent Makamında Örnek Eserler .......................................................69
                                2.3. KÜRDİLİHİCAZKÂR MAKAMINDA ÇALIŞMA ....................................................81


                                    2.3.1. Kürdilihicazkâr Makamında Melodik Etüt ...............................................81
                                    2.3.2. Kürdilihicazkâr Makamında Örnek Eserler .............................................82


                                2.4. HÜZZAM MAKAMINDA ÇALIŞMA ......................................................................99
                                    2.4.1. Hüzzam Makamında Melodik Etüt ...........................................................99


                                    2.4.2. Hüzzam Makamında Örnek Eserler .......................................................101
                             ÖZ DEĞERLENDİRME ..................................................................................................116


                             PERFORMANS GÖREVİ ...............................................................................................117




                             SÖZLÜK .........................................................................................................................118
                             KAYNAKÇA ....................................................................................................................120










         8
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14