Page 10 - ÇALGI EĞİTİMİ | TAMBUR 12
P. 10
TAMBUR IÇINDEKILER
TAMBUR
12 12 KITABIN TANITIMI ............................................................….…...........9
1. USULLER, MAKAMLAR VE UYGULAMALARI
1.1. TEORI ve USUL ÇALIŞMALARI …..........................................…..12
1.1.1. Dokuz ve On Zamanlı Usuller .....................................…….12
1.1.2. Saba, Segâh, Kürdilihicazkâr ve Hüzzam Makam Dizileri...31
1.1.3. Etüt Çalışmaları............................................................….…40
1.2. SABA MAKAMINDA UYGULAMALAR ….................................…47
1.2.1 Saba Makamında Melodik Etüt Uygulamaları …................48
1.2.2 Saba Makamında Peşrev Uygulamaları …..........................50
1.2.3 Saba Makamında Saz Semaisi Uygulamaları …...................55
1.3. SEGÂH MAKAMINDA UYGULAMALAR ….................................60
1.3.1. Segâh Makamında Melodik Etüt Uygulamaları …................60
1.3.2. Segâh Makamında Peşrev Uygulamaları.…........................62
1.3.3. Segâh Makamında Saz Semaisi Uygulamaları..…............…65
1.4. KÜRDILIHICAZKÂR MAKAMINDA UYGULAMALAR.…..............69
1.4.1. Kürdilihicazkâr Makamında Melodik Etüt Uygulamaları.…69
1.4.2. Kürdilihicazkâr Makamında Peşrev Uygulamaları …..........71
1.4.3. Kürdilihicazkâr Makamında Saz Semaisi Uygulamaları …...76
1.5. HÜZZAM MAKAMINDA UYGULAMALAR …............................81
1.5.1. Hüzzam Makamında Melodik Etüt Uygulamaları …...........81
1.5.2. Hüzzam Makamında Peşrev Uygulamaları ….....................83
1.5.3. Hüzzam Makamında Saz Semaisi Uygulamaları …............88
ÖLÇME VE DEĞERLENDIRME...........................................................98
SÖZLÜK..............................................................................................103
ESER LISTESI....................................................................................105
KAYNAKÇA.......................................................................................107
8