Page 138 - THM TEORİ VE UYGULAMASI 12
P. 138

Kontrol Listesi

                         Bu form, dinlediğiniz hüzzam makamını değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır. Her
                   bir ölçütü okuyarak Evet ya da Hayır seçeneklerine (x) işareti koyunuz.


                                      ÖLÇÜTLER                                      EVET       HAYIR


                 Hüzzam makamındaki ezgileri, türküleri hatasız seslendirebiliyorum.

                 Türkü ve oyun havalarını seslendirirken hüzzam makamındaki nim hicaz
                 perdesini doğru seslendirebiliyorum.

                 Hüzzam makamındaki neva perdesi üzerinde hicaz hümayun makamı
                 dizisini seslendirebiliyorum.

                 Hüzzam makamındaki halk ezgilerini seyir özelliklerine göre seslendirebiliyorum.

                 Türk halk ezgilerinde hüzzam makamı özelliğini gösteren çalgısal ör-
                 nekleri doğru bir şekilde seslendirebiliyorum.

                 Dinlediğim bir türkünün hüzzam makamı olduğunu algılayabiliyorum.




                                                  ÖĞRENCİ GÖRÜŞÜ

                   1.   Bu çalışmada neler öğrendim?








                   2.   Bu çalışmanın hangi bölümlerinde zorlandım?











                    Not: Değerlendirme sonunda “Hayır” şeklindeki cevaplarınızı bir kez daha gözden geçiriniz.
                 Kendinizi yeterli görmüyorsanız öğrenme faaliyetini tekrar ediniz. Bütün cevaplarınız “Evet” ise
                 bir sonraki üniteye geçebilirsiniz.








                                                  “Bir saat adaletle hükmetmek, bir
                                              sene ibadet etmekten daha hayırlıdır.”

                                                                   Hz. Muhammed (S.A.V)


                                                                                                        137
   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143