Page 223 - ÇALGI EĞİTİMİ BAĞLAMA | 9
P. 223

KAYNAKÇA



               Açın,  C.  (1983).  Standart  bağlama  ailesi  ve  bağlama  düzenlerinin  bağlamaya  yapmış  olduğu
               etkileri. II. Milletlerarası Türk folklor bildirileri III. cilt içinde, Ankara: Basın Yayın Yüksekokulu.
               Ataman, S. Y. (1938). Anadolu halk sazları. İstanbul: Burhaneddin Matbaası.
               Demirel, Ö. (2000). Eğitimde program geliştirme. İstanbul: Pegem Yayıncılık.
               Duygulu, M. (2014). Türk halk müziği sözlüğü. İstanbul: Pan Yayıncılık.
               Gazimihâl, M. R. (1961). Musıki sözlüğü. İstanbul: Millî Eğitim Basımevi.
               Gazimihâl. M. R. (1975). Ülkelerde kopuz ve tezeneli sazlarımız. Ankara: Kültür Bakanlığı Millî
               Folklor Araştırma.
               Gazimihâl, M. R. (2006). Anadolu türküleri ve musikî istikbâlimiz. İstanbul: Ötüken Neşriyat.
               Ögel, B. (2000). Türk kültür tarihine giriş IX cilt. Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları.
               Özbek, M. ve Sun, M. (1989). Türk halk müziği çalgı bilgisi. Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları.
               Özdemir,  M. A.  (1998).  Bağlama  çalgıları  ile  oda  müziği.  G. Ay  (Ed.),  Türk  müziğinde  eğitim
               sempozyumu 4 içinde. İstanbul: Kültür Bakanlığı.
               Özdemir,  M. A.  (1992).  Bağlamanın  solo  bir  çalgı  olarak  çoksesli  kullanımı.  (Yayımlanmamış
               yüksek lisans tezi). Marmara Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul.
               Özkan, İ. H. (2011). Türk mûsıkîsi nazariyatı ve usûlleri kudüm velveleleri. İstanbul: Ötüken Neşriyat.
               Say, A. (2005). Müzik sözlüğü. Ankara: Say Yayıncılık.
               Şenel, S. (2018). Muzaffer Sarısözen. İstanbul: Pelikan Basım Matbaa ve Ambalaj San. Tic. Ltd. Şti.
               Türkçe sözlük. (1988). Ankara: Türk Dil Kurumu.
               T.C.  MİLLÎ  EĞİTİM  BAKANLIĞI, Mesleki ve Teknik Genel Müdürlüğü, Güzel Sanatlar Lisesi
               Çalgı Eğitimi Bağlama Dersi 9, 10, 11, 12. Sınıflar Öğretim Programı. Ankara, 2022.


               Kaynakça APA formatına göre düzenlenmiştir.





                                                              ESER KAYNAKÇASI




               Allı Gelin Taş Başını Yol Eder, TRT Türk Halk Müziği Nota Arşivi, Repertuvar No: 68
               Ankara Postası, TRT Türk Halk Müziği Nota Arşivi, Repertuvar No: 61
               Arzu Ederdiniz, TRT Türk Halk Müziği Nota Arşivi, Repertuvar No: 3659
               Âşık ile Maşuk, Haluk Coşkun (Beste)
               Bilmem Şu Feleğin, Kitap için Komisyon tarafından düzenlenmiştir.
               Bülbüller Düğün Eyler, TRT Türk Halk Müziği Nota Arşivi, Repertuvar No: 365
               Bülbülüm Altın Kafeste, TRT Türk Halk Müziği Nota Arşivi, Repertuvar No: 226
               Büyük Cevizin Dibi, TRT Türk Halk Müziği Nota Arşivi, Repertuvar No: 142
               Çamlar Altına, TRT Türk Halk Müziği Nota Arşivi, Repertuvar No: 37
               Dam Başında Oturur, TRT Türk Halk Müziği Nota Arşivi, Repertuvar No: 2885
               Demmi Demmi, Kitap için Komisyon tarafından düzenlenmiştir.
               Doğa, Haluk Coşkun (Beste)
               Edremit'in Gelini, TRT Türk Halk Müziği Nota Arşivi, Repertuvar No: 4853
               Elmas, TRT Türk Halk Müziği Nota Arşivi, Repertuvar No: 30
               Gel Ha Gönül Havalanma, TRT Türk Halk Müziği Nota Arşivi, Repertuvar No: 21




                  222
   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228