Page 108 - ÇALGI EĞİTİMİ KANUN 9
P. 108
2. ÜNİTE
ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU 2. ÜNİTE
Adı ve Soyadı : ........................................................................................
Sınıfı ve Numarası : .............................................
YÖNERGE: Bu form kendinizi değerlendirmeniz için hazırlanmıştır. Sizi en doğru şekilde yansıtan seçeneğe (a)
işareti koyunuz.
DERECELER
Sıra DEĞERLENDİRİLECEK DAVRANIŞLAR
No HER HİÇBİR
ZAMAN BAZEN ZAMAN
Etütleri çalmaya başlamadan önce oturma pozisyonumu
1
doğru ayarlarım.
Etütleri çalmaya başlamadan önce kanunun duruşunu doğ-
2
ru ayarlarım.
Etütleri çalmaya başlamadan önce yüksük ve mızrapları düz-
3
gün takarım.
Etütleri çalmaya başlamadan önce mandalları kontrol ede-
4
rim.
Kaba çârgâh teli üzerindeki etütleri nota değerine göre ça-
5
larım.
Acem-aşiran teli üzerindeki etütleri nota değerine göre ça-
6
larım.
7 Çârgâh teli üzerindeki etütleri nota değerine göre çalarım.
8 Acem teli üzerindeki etütleri nota değerine göre çalarım.
Kaba çârgâh ve çârgâh ses sahasındaki basit usullerle yazıl-
9
mış etütleri çalarım.
Kaba çârgâh ve tiz çârgâh ses sahasındaki basit usullerle ya-
10
zılmış etütleri çalarım.
Kaba çârgâh ve çârgâh ses sahasındaki bileşik usullerle yazıl-
11
mış etütleri çalarım.
12 Etütleri çalarken ‘’sağ, sol ve iki el ‘’ uyarılarına dikkat ederim.
13 Bütün etütleri on kez tekrar ederim.
Bu ünitede en başarılı olduğum çalışmalar:
…………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………
NOT: Bu uygulamadan öğrenciye not verilemez. Form, öğrencinin gelişimini görme açısından arşivde saklanabilir.
106 TELLERDEN SES ÇIKARTMA ÇALIŞMALARI