Page 46 - Bilgi ve Beceri Bütünlüğünde Öğrenen Okul Kültürü
P. 46
BİLGİ VE BECERİ BÜTÜNLÜĞÜNDE ÖĞRENEN OKUL KÜLTÜRÜ
KAYNAKLAR
Ağaoğlu, E. (2006). The Reflection of the Learning Organization Concept to School of Educa-
tion. Turkish Online Journal of Distance Education, 7(1), 132-148.
Akgedik, N. (2016). Sınıf Öğretmenlerinin Değer Yönelimleri ile Öğrenen Okul Algıları Ara-
sındaki İlişki. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Toros Üniversitesi, Sosyal Bilimler
Enstitüsü, Mersin.
Ansyari, M. F. (2014). A Productive Learning Environment. A Brief Overview. Journal of Edu-
cation and Islamic Studies. 5(2), 19-30.
Argyris, C. (1992). On Organizational Learning, Blackwell, Cambridge, MA.
Argyris, C. and Schon, D. A. (1996). Organizational Learning: A Theory of Action Perspective,
Addison Wesley, Reading, MA.
Aydemir, A. (2019). Sosyal Bilimlerde Tasarım Odaklı Düşünme Yaklaşımı. Yayımlanmamış
Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
Burma, Z. A. (2015). New Management Approaches in Business: Learning Organization Con-
cept. European Journal of Business and Management, 7(6), 87-95.
Çiftçi, A. (2020).Tasarım Odaklı Düşünme Temelli Bir Enerji Dönüşümleri Modülünün Geliş-
tirilmesi ve Uygulanması. Yayımlanmamış Doktora Tezi. Yıldız Teknik Üniversitesi, Fen
Bilimleri Enstitüsü, İstanbul.
Çiftçi, Ç. A. (2022). Yenilikçi Öğrenen Okul. Kamil Arif Kırkıç içinde. Yenilikçi Okullarda Öğren-
me ve Öğretme (ss. 103-148). Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul.
Darra, M. (2006). Productivity Improvements in Education: A Replay. European Research
Studies. 9(3-4), 101-124.
Daşan, S. (2015). Öğrenen Okul ile İlgili Okul Yöneticilerinin Görüşleri Üzerine Nitel Bir
Araştırma. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri
Enstitüsü, İstanbul.
Doğan, S. ve Yiğit, Y. (2015). Öğreten Okulların Tamamlayıcısı: Öğrenen Okullar. Elektronik
Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt:14, Sayı: 53 (318-336).
46