Page 47 - Bilgi ve Beceri Bütünlüğünde Öğrenen Okul Kültürü
P. 47
YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN REHBER KİTABI
Field, L. (2019). Schools as Learning Organizations: Hollow Rhetoric or Attainable Reality?,
International Journal of Educational Management, 33 (5), 1106-1115.
Hamzah, M. I. M., Yakop, F. M., Nordin, N. M. ve Rahman, A. (2011). School as Learning Orga-
nisation: The Role of Principal’s Transformational Leadership in Promoting Teacher
Engagement. World Applied Sciences Journal, 58-63.
Hiatt-Michael, D. B. (2001). Schools as Learning Communities: A Vision for Organic School
Reform. The School Community Journal, 113-127.
Hill, P. T. (2014). Governing Schools for Productivity. George W. Bush Institute.
Hussein, N., Mohamad, A., Noording, F. ve Ishak, N. A. (2013). Learning Organization and Its
Effect on Organizational Performance and Organizational Innovativeness: A Propo-
sed Framework for Malaysian Public Institutions of Higher Education. Procedia Social
and Behavioral Sciences, 130, 299-304.
Kırıkçı, S. (2019). Temel Eğitim Öğretmenlerinin Öğrenen Okulu Algılaması. Yayımlanmamış
Yüksek Lisans Tezi. Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
Noe, R. A. (1999). Employee Training and Development, NewYork: Irwin McGraw Hill.
Senge, P. (1990). The Fifth Discipline: The Art and Practice of the Learning Organization,
New York: Doubleday Currency.
Şen, E. (2019). Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmen ve Yöneticilerin Öğrenen Okul Algıları
ve Bu Okullardaki Öğrencilerin Başarıları. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Mar-
mara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İstanbul.
Şık, F.F. (2022). Öğrenen Okul ile İlgili Özel Okul Öğretmenlerinin Görüşleri Üzerine Nitel Bir
Çalışma. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri
Enstitüsü, İstanbul.
Töremen, F. (2001). Öğrenen Okul. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
Uğur, S. (2019). Öğrenen Okul ile Okul Mutluluğu Arasındaki İlişki. Yayımlanmamış Yüksek
Lisans Tezi. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Van.
47