Page 47 - Bilgi ve Beceri Bütünlüğünde Öğrenen Okul Kültürü
P. 47

YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN REHBER KİTABI

           Field, L. (2019). Schools as Learning Organizations: Hollow Rhetoric or Attainable Reality?,

                  International Journal of Educational Management, 33 (5), 1106-1115.


           Hamzah, M. I. M., Yakop, F. M., Nordin, N. M. ve Rahman, A. (2011). School as Learning Orga-

                  nisation: The Role of Principal’s Transformational Leadership in Promoting Teacher

                  Engagement. World Applied Sciences Journal, 58-63.


           Hiatt-Michael, D. B. (2001). Schools as Learning Communities: A Vision for Organic School

                  Reform. The School Community Journal, 113-127.


           Hill, P. T. (2014). Governing Schools for Productivity. George W. Bush Institute.


           Hussein, N., Mohamad, A., Noording, F. ve Ishak, N. A. (2013). Learning Organization and Its

                  Effect on Organizational Performance and Organizational Innovativeness: A Propo-

                  sed Framework for Malaysian Public Institutions of Higher Education. Procedia Social

                  and Behavioral Sciences, 130, 299-304.


           Kırıkçı, S. (2019). Temel Eğitim Öğretmenlerinin Öğrenen Okulu Algılaması. Yayımlanmamış

                  Yüksek Lisans Tezi. Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.


           Noe, R. A. (1999). Employee Training and Development, NewYork: Irwin McGraw Hill.


           Senge, P. (1990). The Fifth Discipline: The Art and Practice of the Learning Organization,

                  New York: Doubleday Currency.


           Şen, E. (2019). Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmen ve Yöneticilerin Öğrenen Okul Algıları

                  ve Bu Okullardaki Öğrencilerin Başarıları. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Mar-

                  mara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İstanbul.


           Şık, F.F. (2022). Öğrenen Okul ile İlgili Özel Okul Öğretmenlerinin Görüşleri Üzerine Nitel Bir

                  Çalışma. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri
                  Enstitüsü, İstanbul.



           Töremen, F. (2001). Öğrenen Okul. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.


           Uğur, S. (2019). Öğrenen Okul ile Okul Mutluluğu Arasındaki İlişki. Yayımlanmamış Yüksek

                  Lisans Tezi. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Van.





                                                                                                            47
   42   43   44   45   46   47   48