Page 158 - Coğrafya Sınıf İçi Değerlendirme Öğretmen Rehber Kitabı
P. 158

COĞRAFYA            SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME




               SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 8




          Proje çalışmasını yaparken çalışma takvimine uymaya ve çalışmalarınızı her ay öğretmeninizle paylaş-
          maya dikkat etmelisiniz.

           Faaliyetler                                          1. Ay       2. Ay       3. Ay       4. Ay
           Konu ile ilgili araştırma yapma                        X           X           X
           Araştırma bulgularını değerlendirme                                X           X           X
           Rapor hazırlama                                                                X           X
           Poster hazırlama ve sunma                                                                  X


          Aşağıdaki değerlendirme ölçeği projenizin hangi ölçütlere göre değerlendirileceği konusunda sizlere bilgi vermek
          için hazırlanmıştır. Projenizin hazırlanması ve sunum aşamasında aşağıdaki ölçütler size yol gösterici olacaktır


                                      PROJE VE SUNU DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

                                                                                               Geliştirilmesi
                                                      Mükemmel          İyi          Orta
                         BECERİLER                                                                Gerekli
                                                          (4)           (3)           (2)
                                                                                                    (1)
           I. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
           Projenin amacını belirleme

           Projeye uygun çalışma planı yapma
           Farklı kaynaklardan bilgi toplama
           Projeyi çalışma planına göre gerçekleştirme
           II. PROJENİN İÇERİĞİ
           Doğru bilgileri kullanma
           Toplanan bilgileri düzenleme
           Elde edilen verilerden çıkarımlarda bulunma

           Eleştirel düşünme becerisini gösterme
           Araştırma raporunda alt başlıklara yer ver-
           me
           Araştırma raporunda Türkçeyi doğru ve düz-
           gün kullanma
           III. POSTER TASARLAMA
           Amaca uygun hazırlama
           Posterin özgün olması
           Yaratıcılık ve yeteneğini kullanma
           IV. SUNU YAPMA
           Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde
           sunma
           Sorulara cevap verebilme
           Verilen sürede sunuyu yapma
           Türkçeyi doğru ve düzgün konuşma

           GENEL TOPLAM


          Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 68, en düşük puan ise 17’dir.


        158
   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163