Page 183 - Türk Dili ve Edebiyatı Sınıf İçi Değerlendirme Öğretmen Rehber Kitabı
P. 183
ÖĞRETMEN REHBER KİTABI
SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 16
Aşağıdaki değerlendirme ölçeği, projenizin hangi ölçütlere göre değerlendirileceği konusunda sizlere bilgi vermek
için hazırlanmıştır. Performansınızın hazırlanması ve paylaşma aşamasında, aşağıdaki ölçütler size yol gösterici
olacaktır.
Geliştirilmesi
Mükemmel İyi Orta
Beceriler gerekli
(4) (3) (2)
(1)
I. PERFORMANS GÖREVİ HAZIRLAMA SÜRECİ
Performans görevinin amacını belirleme
Farklı kaynaklardan bilgi toplama
Performans görevine uygun eser seçme
Çalışma planı hazırlama
II. PERFORMANS GÖREVİ İÇERİĞİ
Araştırmada yeterli belgeye ulaşma
Toplanan bilgileri düzenleme
Bilgileri doğru analiz etme
Eleştiri metnini türe uygun yazma
Eleştiri yazısını açıklık, duruluk, yalınlık ve kelime
tercihleri bakımından uygun yazma
Eleştiri yazısını okunaklılık ve sayfa düzenine
uygun yazma
III. PAYLAŞIM
Eleştiri yazısını sınıf ya da okul panosunda ser-
gileme
GENEL TOPLAM
Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 44, en düşük puan ise 11’dir.
183