Page 197 - Türk Dili ve Edebiyatı Sınıf İçi Değerlendirme Öğretmen Rehber Kitabı
P. 197
ÖĞRETMEN REHBER KİTABI
SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 5
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
Ölçütler Mükemmel (4) İyi (3) Orta (2) Geliştirilmesi gerekli (1)
Performans görevi Performans görevi Yapı unsurlarından
çalışma süreci tam çalışma sürecinde Kişi ve olay ögesi dışında
Çalışma Planı mekân kullanılma-
olarak belirtilmiştir. bazı eksiklikler mıştır. kalan ögeler eksiktir.
bulunmaktadır.
Hikâye/ küçürek Hikâye/ küçürek
Hikâye/küçürek
Hikâye/Küçürek Hikâ- hikâye türünün hikâye türünün hikâye türünün Hikâye/ küçürek hikâye
ye Türünün Ortaya Çı- ortaya çıkışı ve ortaya çıkışı ve ortaya çıkışı ve türünün ortaya çıkışı ve
kışı ve Tarihsel Dönem tarihsel dönem ile tarihsel dönem ile tarihsel dönem ile tarihsel dönem ile ilişkisi
ile İlişkisi Hakkında İlişkisi hakkında ilişkisini ilişkisini hakkında hiçbir bilgi
Bilgi Edinmesi doğru bir biçimde doğru bir biçimde edinememiştir.
bilgi edinebilmiştir.
belirlememiştir. belirlememiştir.
Hikâye/Küçürek Hikâ- Hikâye metinlerini Hikâye metinlerini Hikâye metinlerini Hikâye metinlerini
ye Metinlerini İncele- incelemeyi çok iyi incelemesini yapa- incelemesini doğru incelemesini yapmamıştır.
mesi yapabilmiştir. bilmiştir. yapamamıştır.
Hikâye/Küçürek Hikâ- Araştırma metnini Araştırma metnini Araştırma metnini
ye Hakkında Edinilen çok iyi biçimde doğru biçimde doğru biçimde Araştırma metnini
Bilgileri Maddeleştir- maddeleştirebil- maddeleştirebil- maddeleştireme- maddeleştirmemiştir.
me miştir. miştir. miştir.
Grup içinde iş Grup içinde iş Grup içinde iş Grup içinde iş
bölümü bölümü yapılmamış ve
Grup İletişimi sağlanmış ve iş bölümü sağlanmış bölümü ve iş birliği grup
birliği ancak iş birliği için- anlamında sorun- iş birliği içinde çalışma-
lar oluşmuştur.
de çalışılmamıştır.
içinde çalışılmıştır. mıştır.
Toplam
197