Page 201 - Türk Dili ve Edebiyatı Sınıf İçi Değerlendirme Öğretmen Rehber Kitabı
P. 201
ÖĞRETMEN REHBER KİTABI
SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 7
DERS TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI
SINIF 12
ÖĞRENME ALANI Roman
KONU Cumhuriyet Dönemi Türk Romanı
KAZANIM A.2. 15. Türün ve dönemin/akımın diğer önemli yazarlarını ve eserlerini sıralar.
KAZANIMIN
BİLİŞSEL DÜZEYİ Hatırlama
ÖNERİLEN SÜRE 15 Dakika
ÖLÇME ARACI Kavram Haritası
Öğrencilerden “Cumhuriyet Dönemi Türk Romanı” ile ilgili verilen kavramları doğru
ÖĞRENCİDEN yerleştirerek bağlantı ifadeleri ile anlamlı bir cümle oluşturup kavram haritasını ta-
BEKLENEN
mamlamaları beklenir.
Doğru yerleştirilen her kavram 1 puan olarak değerlendirilecektir.
Kavram haritasında:
9 kavram olduğundan: 9·1 puan = 9 puan
Öğrencinin alabileceği en yüksek puan 9’dur.
DEĞERLENDİRME türüdür türüdür
türüdür örneğidir
Kavramları yanlış yerleştiren öğrencilerin “Cumhuriyet Dönemi Türk Romanı” ko-
nusunu tekrar çalışmaları önerilir.
GERİ BİLDİRİM Sınıfın çoğunluğunda kavramlar yanlış yerleştirilmiş ise öğretmenin “Cumhuriyet
Dönemi Türk Romanı” konusunu tekrar etmesi, yanlış öğrenmeleri düzeltmesi öne-
rilir.
201