Page 21 - Türk Dili ve Edebiyatı Sınıf İçi Değerlendirme Öğretmen Rehber Kitabı
P. 21
ÖĞRETMEN REHBER KİTABI
Tablo 3. 9-12. Sınıflar Seçilen Kazanımlar ve Geliştirilen Ölçme Araçları
SAYFA
KAZANIM ÖLÇME ARACI
NUMARASI
Kelime İlişkilendirme Testi 28
A.1. 3. Şiirde ahengi sağlayan özellikleri/unsurları belirler. Tanılayıcı Dallanmış Ağaç 30
Yapılandırılmış Grid 32
Çalışma Kâğıdı 34
A.1. 5. Şiirdeki mazmun, imge ve edebî sanatları belirleye-
rek bunların anlama katkısını değerlendirir. Tanılayıcı Dallanmış Ağaç 37
Yapılandırılmış Grid 39
A.2. 9. Metindeki anlatım biçimleri ve tekniklerinin işlevlerini Kelime İlişkilendirme Testi 41
belirler.
Yapılandırılmış Grid 43
Kavram Haritası 45
A.3. 2. Metnin türünün ortaya çıkışı ve tarihsel dönemle iliş-
9. SINIF kisini belirler. Kelime İlişkilendirme Testi 47
49
Tanılayıcı Dallanmış Ağaç
Kavram Haritası 51
A.4. 15. Metinlerden hareketle dil bilgisi çalışmaları yapar. Tanılayıcı Dallanmış Ağaç 53
Yapılandırılmış Grid 55
Performans Görevi 57
B.6. Metin türüne özgü dil ve anlatım özelliklerine uygun ya-
zar. Performans Görevi 60
Proje 63
Performans Görevi 67
C.1. 7. Konuşmasına uygun sunu hazırlar.
Performans Görevi 71
Proje 75
KAZANIM ÖLÇME ARACI SAYFA
NUMARASI
Çalışma Kâğıdı 82
A.1. 4. Şiirin nazım biçimini ve nazım türünü tespit eder. Kelime İlişkilendirme Testi 88
Yapılandırılmış Grid 90
Çalışma Kâğıdı 92
A.1. 11. Türün/biçimin ve dönemin/akımın diğer önemli Kelime İlişkilendirme Testi 95
yazarlarını ve eserlerini sıralar.
Tanılayıcı Dallanmış Ağaç 97
Çalışma Kâğıdı 99
10. SINIF A.2. 16. Metinlerden hareketle dil bilgisi çalışmaları ya- Tanılayıcı Dallanmış Ağaç 103
par.
105
Yapılandırılmış Grid
Kavram Haritası 107
A.3. 2. Metnin türünün ortaya çıkışı ve tarihsel dönemle Tanılayıcı Dallanmış Ağaç 109
ilişkisini belirler.
Yapılandırılmış Grid 111
Kavram Haritası 113
A.4. 14. Türün ve dönemin/akımın diğer önemli yazarla- 116
rını ve eserlerini sıralar. Performans Görevi
Tanılayıcı Dallanmış Ağaç 120
Performans Görevi 122
B.1. Farklı türlerde metinler yazar.
Portfolyo 126
21