Page 11 - BOKS
P. 11
Konuya farklı açılardan bakmayı,
öğrencinin becerisini geliştirmeyi,
tartışma sanatının inceliklerini ka-
zandırmayı amaçlayan bölümdür.
Konuyla ilgili araştırmaya yönlen-
diren bölümdür.
Konuyla ile ilginç olayların öğre-
nilmesini sağlar.
Bireysel ya da grup halinde her-
hangi bir etkinliğe katılan öğrenci-
lerin tek tek değerlendirilmesinde
Bölüm ayracı yararlanılır.
Değerlendirme formu,
belli bir konuda öğrenci-
nin kendi kendisini değer-
lendirmesini sağlar.
Kitap içinde alıntı yapılan yazılı
Bölüm ayracı
ve görsel malzemenin kaynağının
gösterildiği bölümdür.
Ölçme değerlendir-
me çalışmaları,
öğrenilen bilgi-
nin ne derecede
öğrenildiğinin
belirlenmesini
sağsar.
Kitap içinde kullanılan sözcükle-
Değerlendirme sorula-
rının yanıtlarını içerir. rin, terimlerin anlamlarını açıklama
amacını taşır.
IX