Page 12 - BOKS
P. 12

Konuya farklı açılardan bakmayı,
 öğrencinin becerisini geliştirmeyi,
 tartışma sanatının inceliklerini ka-
 zandırmayı amaçlayan bölümdür.
                                    1. ÜNİTE


 Konuyla ilgili araştırmaya yönlen-
 diren bölümdür.   BOKS SPORUNUN TARİHÎ GELİŞİMİ






 Konuyla ile ilginç olayların öğre-
 nilmesini sağlar.


 Bireysel ya da grup halinde her-
 hangi bir etkinliğe katılan öğrenci-
 lerin tek tek değerlendirilmesinde
 Bölüm ayracı  yararlanılır.










 Değerlendirme formu,
 belli bir  konuda öğrenci-
 nin kendi kendisini değer-
 lendirmesini sağlar.



 Kitap içinde alıntı yapılan yazılı
 Bölüm ayracı
 ve görsel malzemenin kaynağının
 gösterildiği bölümdür.



 Ölçme değerlendir-
 me  çalışmaları,
 öğrenilen bilgi-
 nin ne derecede
 öğrenildiğinin
 belirlenmesini
 sağsar.


 Kitap içinde kullanılan sözcükle-
 Değerlendirme sorula-
 rının yanıtlarını içerir.  rin, terimlerin anlamlarını açıklama
 amacını taşır.









 IX        X
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17