Page 142 - RİTİM EĞİTİMİ VE HALK DANSLARI 11
P. 142
MERAKLISINA
TRABZON AKÇAABAT KIZ HORONU
Prestissimo Yöresi: Trabzon
% j j j j j j
7 Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï .
& 16 J Ï R Ï Ï Ï Ï _ Ï J R J Ï R Ï Ï Ï . Ï .
. Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï .
& . R J J J R J J J .
J J J R J J J R
j j j j j j %
. Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï .
& . J Ï R Ï Ï Ï Ï _ Ï J R J Ï R Ï Ï Ï . Ï .
TRABZON AKÇAABAT KIZ HORONU
Prestissimo Yöresi: Trabzon
7 Ï Ï . Ï Ï Ï 3 Ï Ï 3
16 Ï J Ï . J Ï Ï . . Ï J Ï Ô J Ï Ï J Ô
J J J J J J R
Ï 3 Ï 3 3
Ï J Ï . Ô J Ï Ï . Ô Ï Ï Ï . Ô
J J J J J J J
Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï . Ï ÏÏ Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï 3
. .
. . Ï Ï J Ï . . Ï Ï J J Ï Ï J . . Ï J J Ô
. .
Ï
J R R J R
Ï Ï 3 Ï Ï 3 Ï Ï Ï Ï
. .
J Ï Ï J Ô J Ï Ï R Ô . . Ï J J J Ï Ï J . .
Ï
J R J J J R J R
DERS İÇİ ETKİNLİK
Farklı yörelere ait karakteristik ritim yapısını oluşturan etkenler nelerdir? Bu etkenlerden
bazılarını, sınıf ortamında nedenleriyle bereber örnek vererek açıklayınız.
“Dımıdan” 20. bölüm
140