Page 68 - TAKIM SPORLARI 10
P. 68
Futbolda Top Kontrolü Kontrol Tablosu
Bu kontrol tablosu öğrencinin şut çalışmaları sırasında yapması gereken davranışları kapsamaktadır.
Öğrencinin davranışı yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir.
‘Kısmen Yapabiliyor’ ve ‘Yapamıyor’ işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
Öğrencinin Adı ve Soyadı:
Sınıfı ve Numarası:
Yapamıyor Kısmen Yapabiliyor Yapabiliyor
Gözlenecek Beceri: Ayak Üstü ile Kontrol
Öğrenci topa doğru hareket ediyor mu?
Kontrol yapacağı ayağını topa doğru uygun açıyla yaklaştırıyor mu?
Ayağın topla buluşması esnasında topun hızını yumuşatıyor mu?
Kolların yardımıyla vücudunu dengede tutuyor mu?
Topu ikinci hareket için kontrolüne alabiliyor mu?
Gözlenecek Beceri: Diz ve Kalça Eklemi Arası Bölge ile Kontrol
Öğrenci topa doğru hareket ediyor mu?
Kontrol yapacağı bölgeyi topa doğru uygun açıyla yaklaştırıyor mu?
Kontrol bölgesi topla buluşması esnasında topun hızını yumuşatıyor mu?
Kolların yardımıyla vücudunu dengede tutuyor mu?
Topu ikinci hareket için kontrolüne alabiliyor mu?
Gözlenecek Beceri: Göğüs ile Kontrol
Öğrenci topa doğru hareket ediyor mu?
Kontrol bölgesi topla buluşması esnasında belden esneyerek topun hızını yumuşatıyor
mu?
Kolların yardımıyla vücudunu dengede tutuyor mu?
Topu ikinci hareket için kontrolüne alabiliyor mu?
Gözlenecek Beceri: Kafa ile Kontrol
Öğrenci topa doğru hareket ediyor mu?
Kontrol bölgesinin topla buluşması esnasında topun hızını yumuşatıyor mu?
Kolların yardımıyla vücudunu dengede tutuyor mu?
Topu ikinci hareket için kontrolüne alabiliyor mu?
Öğretmenin öğrenci hakkında görüşleri: ..................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
66