Page 68 - TAKIM SPORLARI 10
P. 68

Futbolda Top Kontrolü Kontrol Tablosu
         Bu  kontrol  tablosu  öğrencinin  şut  çalışmaları  sırasında  yapması  gereken  davranışları  kapsamaktadır.
         Öğrencinin davranışı yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir.
         ‘Kısmen Yapabiliyor’ ve ‘Yapamıyor’ işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
         Öğrencinin Adı ve Soyadı:


         Sınıfı ve Numarası:
                                                                                                   Yapamıyor  Kısmen   Yapabiliyor  Yapabiliyor





         Gözlenecek Beceri: Ayak Üstü ile Kontrol
         Öğrenci topa doğru hareket ediyor mu?
         Kontrol yapacağı ayağını topa doğru uygun açıyla yaklaştırıyor mu?
         Ayağın topla buluşması esnasında topun hızını yumuşatıyor mu?
         Kolların yardımıyla vücudunu dengede tutuyor mu?
         Topu ikinci hareket için kontrolüne alabiliyor mu?
         Gözlenecek Beceri: Diz ve Kalça Eklemi Arası Bölge ile Kontrol
         Öğrenci topa doğru hareket ediyor mu?
         Kontrol yapacağı bölgeyi topa doğru uygun açıyla yaklaştırıyor mu?
         Kontrol bölgesi topla buluşması esnasında topun hızını yumuşatıyor mu?
         Kolların yardımıyla vücudunu dengede tutuyor mu?
         Topu ikinci hareket için kontrolüne alabiliyor mu?
         Gözlenecek Beceri: Göğüs ile Kontrol
         Öğrenci topa doğru hareket ediyor mu?
         Kontrol bölgesi topla buluşması esnasında belden esneyerek topun hızını yumuşatıyor
         mu?
         Kolların yardımıyla vücudunu dengede tutuyor mu?
         Topu ikinci hareket için kontrolüne alabiliyor mu?
         Gözlenecek Beceri: Kafa ile Kontrol
         Öğrenci topa doğru hareket ediyor mu?
         Kontrol bölgesinin topla buluşması esnasında topun hızını yumuşatıyor mu?

         Kolların yardımıyla vücudunu dengede tutuyor mu?
         Topu ikinci hareket için kontrolüne alabiliyor mu?
         Öğretmenin öğrenci hakkında görüşleri: ..................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................

















                                                           66
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73