Page 226 - TAKIM SPORLARI 11
P. 226
Hentbolde Hızlı Hücum Kontrol Tablosu
Bu kontrol tablosu öğrencinin hentbolda hızlı hücumda yapması gereken davranışları kapsamaktadır. Öğrencinin
davranışı yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir. “Kısmen Yapabiliyor” ve
“Yapamıyor” işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
Öğrencinin Adı ve Soyadı:
Sınıfı ve Numarası:
Yapamıyor Kısmen Yapabiliyor Yapabiliyor
Basit Hızlı Hücum
Kaleci, hızlı hücuma çıkan oyunculara uzun pas atıyor mu?
Kanat ve pivot oyuncuları hızlı hücuma çıkıyor mu?
Basit hızlı hücuma çıkan oyuncular top kontrolünü iyi yapabiliyor mu?
Basit hızlı hücuma çıkan oyuncular top sürme hatası yapmadan top sürebiliyor mu?
Basit hızlı hücuma çıkan oyuncular doğru kale atışı uyguluyor mu?
Geliştirilmiş Hızlı Hücum
Geliştirilmiş hızlı hücuma çıkan oyuncular kaleciden 10-11 m mesafeden pası alıyorlar mı?
Hatasız paslaşıyorlar mı?
Basit hızlı hücuma çıkan oyuncularla paslaşma yapıyorlar mı?
Kalecinin pozisyonuna göre kale atışı yapıyorlar mı?
Organize Hızlı Hücum
Öne hareketlenerek top alıyor mu?
Piston hareketini uyguluyor mu?
Karşısındaki savunma oyuncusunu bağlıyor mu?
Değişik pas aldatmalarını uyguluyor mu?
Değişik pasları uyguluyor mu?
Değişik kale atışı öncesi aldatmaları uyguluyor mu?
Değişik kale atışları uyguluyor mu?
Çapraz geçişi uyguluyor mu?
Düz dalmayı uyguluyor mu?
Pozisyon değiştirmeyi uyguluyor mu?
Verkaçı uyguluyor mu?
Pivot ve oyun kurucularla iş birliği içinde bulunuyor mu?
Ters ayakla sıçrayarak atış uyguluyor mu?
Öğretmenin öğrenci hakkında görüşleri: .......................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.
224