Page 40 - TAKIM SPORLARI 12
P. 40

Geliştirilmiş Hızlı Hücum Taktikleri Dereceleme Ölçeği



             Bu kontrol tablosu öğrencinin basketbolda geliştirilmiş hızlı hücum için yapması gereken davranışları kapsamaktadır.
             Öğrencinin  davranışı  yapabilme  durumuna  göre  en  uygun  seçenek  öğretmen  tarafından  “X”  ile  işaretlenir.  “Kısmen
             Yapabiliyor.” ve “Yapamıyor.” işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.








             Öğrencinin Adı ve Soyadı:

             Sınıfı ve Numarası:

                                                                                                Yapamıyor.  Kısmen Yapabiliyor.  Yapabiliyor.





             Gözlenecek Beceri: Geliştirilmiş hızlı hücum


             T op kazanıldığı anda oyuncu koridoruna koşabiliyor.


             T opu uygun hızlı hücum koridoruna aktarabiliyor.

             Hücum sahasına geçince orta adama pas verebiliyor.


             Kanat adamları rakibin serbest atış çizgisini geçince içe doğru kat edebiliyor.

             T akım arkadaşlarıyla iş birliği yapıyor.


             T akım arkadaşlarıyla iletişim kurabiliyor.

             Öğretmenin öğrenci hakkındaki görüşleri: ....................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................

            Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.












                                                           38
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45