Page 40 - TAKIM SPORLARI 12
P. 40
Geliştirilmiş Hızlı Hücum Taktikleri Dereceleme Ölçeği
Bu kontrol tablosu öğrencinin basketbolda geliştirilmiş hızlı hücum için yapması gereken davranışları kapsamaktadır.
Öğrencinin davranışı yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir. “Kısmen
Yapabiliyor.” ve “Yapamıyor.” işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
Öğrencinin Adı ve Soyadı:
Sınıfı ve Numarası:
Yapamıyor. Kısmen Yapabiliyor. Yapabiliyor.
Gözlenecek Beceri: Geliştirilmiş hızlı hücum
Top kazanıldığı anda oyuncu koridoruna koşabiliyor
Topu uygun hızlı hücum koridoruna aktarabiliyor
Hücum sahasına geçince orta adama pas verebiliyor
Kanat adamları rakibin serbest atış çizgisini geçince içe doğru katedebiliyor
Takım arkadaşlarıyla iş birliği yapıyor
Takım arkadaşlarıyla iletişim kurabiliyor
Öğretmenin öğrenci hakkındaki görüşleri: ....................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.
38