Page 41 - TAKIM SPORLARI 12
P. 41

Geliştirilmiş Hızlı Hücum Taktikleri Dereceleme Ölçeği
                                                                         SAVUNMA VE

 Bu kontrol tablosu öğrencinin basketbolda geliştirilmiş hızlı hücum için yapması gereken davranışları kapsamaktadır.
                   3. ÜNİTE
 Öğrencinin  davranışı  yapabilme  durumuna  göre  en  uygun  seçenek  öğretmen  tarafından  “X”  ile  işaretlenir.  “Kısmen
 Yapabiliyor.” ve “Yapamıyor.” işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.   HÜCUM


                                                                          FAKTÖRLERİ




 Öğrencinin Adı ve Soyadı:

 Sınıfı ve Numarası:

 Yapamıyor.  Kısmen Yapabiliyor.  Yapabiliyor.





 Gözlenecek Beceri: Geliştirilmiş hızlı hücum


 Top kazanıldığı anda oyuncu koridoruna koşabiliyor


 Topu uygun hızlı hücum koridoruna aktarabiliyor

 Hücum sahasına geçince orta adama pas verebiliyor


 Kanat adamları rakibin serbest atış çizgisini geçince içe doğru katedebiliyor

 Takım arkadaşlarıyla iş birliği yapıyor


 Takım arkadaşlarıyla iletişim kurabiliyor

 Öğretmenin öğrenci hakkındaki görüşleri: ....................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................  ÜNİTENİN AMACI  ÜNİTENİN KONULARI
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................  Bu ünitede savunma ve hücu-  3.1. Savunma ve Hücum
                               mu etkileyen faktörlerin öğre-
 Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.  tilmesi amaçlanmaktadır.












 38                                                        39
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46