Page 64 - TAKIM SPORLARI 12
P. 64

•  5 numaralı oyuncu sağ ön çapraza koşsun.
                 •  4 numaralı oyuncu orta saha çizgisine koşsun.
                 •  3 numaralı oyuncu sağ ön çapraza koşarak orta saha çizgisine gelsin.
                 •  2 numaralı oyuncu sağ ön çapraza koşarak genişlik yapsın.
                 •  1 numaralı oyuncu (kaleci) ceza alanı yayının önüne çıksın.

                   5. Aşama

                   Görsel  2.29’daki  oyuna  savun-
                ma  oyuncusundan  başlama  ça-
                lışmasını  öğretmen  rehberliğinde,
                yönergeyi takip ederek uygulayınız.
                 •  7 numaralı oyuncu, 10 numaralı
                   oyuncudan  aldığı  topla  sonuç-
                   landırma  yaparak  çalışmayı  bi-
                   tirsin.
                 •  Öğretmeninizin   belirleyeceği
                   süre boyunca çalışmaya devam
                   ediniz.                                             Görsel 2.29





                6. Uygulama Çalışması


                   Oyuna Forvet Oyuncusundan Başlama Uygulaması
                   Bu çalışma dört aşamadan oluşmaktadır.


                   1. Aşama

                   Görsel  2.30’daki  oyuna  forvet
                oyuncusundan  başlama  çalışma-
                sını öğretmen rehberliğinde, yöner-
                geyi takip ederek uygulayınız.
                   •  11 kişilik gruplar oluşturunuz.
                   •  Görsel  2.30’da  gösterilen  1-4-
                    3-3 sistemine göre sahaya yer-
                    leşiniz.



                                                                       Görsel 2.30
                   2. Aşama


                   Görsel  2.31’deki  oyuna  forvet
                oyuncusundan  başlama  çalışma-
                sını öğretmen rehberliğinde, yöner-
                geyi takip ederek uygulayınız.
                  •  Bir  joker  oyuncu  belirleyerek
                    sahanın kenarına yerleştiriniz.
                  •  Joker  oyuncusu  topu  9  numa-
                    ralı  oyuncuya  atarak  çalışmayı
                    başlatsın.


                                                                       Görsel 2.31
                                                           62
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69