Page 86 - TAKIM SPORLARI 12
P. 86
3. Aşama
Görsel 2.80’deki oyuna forvet oyun-
cusundan başlama çalışmasını öğret-
men rehberliğinde, yönergeyi takip ede-
rek uygulayınız.
• 11 numaralı oyuncu topu 9 numara-
lı oyuncuya atarak çalışmayı devam
ettirsin.
• 11 numaralı oyuncu pas attıktan sonra
bulunduğu hizadan öne doğru koşarak
rakip ceza alanına girsin. Görsel 2.80
• 10 numaralı oyuncu bulunduğu hizadan öne doğru koşsun.
• 8 numaralı oyuncu sol ön çapraza doğru koşarak rakip ceza alanı yayına yaklaşsın.
• 7 numaralı oyuncu sol ön çapraza doğru koşarak rakip ceza alanına girsin.
• 6 numaralı oyuncu bulunduğu hizadan öne doğru koşsun.
• 5 numaralı oyuncu sol ön çapraza doğru koşsun.
• 4 numaralı oyuncu öne doğru koşarak orta saha çizgisine gelsin.
• 3 numaralı oyuncu sol ön çapraza doğru koşarak orta saha noktasına gelsin.
• 2 numaralı oyuncu sol ön çapraza doğru koşsun.
• 1 numaralı oyuncu (kaleci) öne doğru koşarak ceza alanı yayının üzerine gelsin.
4. Aşama
Görsel 2.81’deki oyuna forvet oyun-
cusundan başlama çalışmasını öğret-
men rehberliğinde, yönergeyi takip ede-
rek uygulayınız.
• 9 numaralı oyuncu, 11 numaralı oyun-
cudan topu alsın sonuçlandırma yapa-
rak çalışmayı bitirsin.
• Öğretmeninizin belirleyeceği süre bo-
yunca çalışmaya devam ediniz.
Görsel 2.81
Etkinlik
Sınıfta iki takım oluşturunuz. Üç hafta boyunca ders saatleri içerisinde 20 dk. devam edecek olan
bir turnuva düzenleyiniz. Turnuva boyunca her müsabakada farklı sistemler uygulayınız ve bu müsaba-
kaları bilişim teknolojilerini (kamera, tablet, telefon vb.) kullanarak kaydediniz. Kaydettiğiniz görüntüleri
bilişim teknolojileri (bilgisayar, projeksiyon, akıllı tahta vb.) yardımıyla izleyiniz.
Yaptığınız gözlemler sonucunda uygulanan sistemlerin avantajlı ve dezavantajlı yönlerini öğretmen
rehberliğinde birbirinizin görüşlerine saygı duyarak tartışınız.
.............................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
84