Page 86 - TAKIM SPORLARI 12
P. 86

3. Aşama

                 Görsel  2.80’deki  oyuna  forvet  oyun-
               cusundan  başlama  çalışmasını  öğret-
               men  rehberliğinde,  yönergeyi  takip  ede-
               rek uygulayınız.
                  •  11 numaralı oyuncu topu 9 numara-
                    lı oyuncuya atarak çalışmayı devam
                    ettirsin.
                  •  11 numaralı oyuncu pas attıktan sonra
                    bulunduğu hizadan öne doğru koşarak
                    rakip ceza alanına girsin.                            Görsel 2.80
                  •  10 numaralı oyuncu bulunduğu hizadan öne doğru koşsun.
                  •  8 numaralı oyuncu sol ön çapraza doğru koşarak rakip ceza alanı yayına yaklaşsın.
                  •  7 numaralı oyuncu sol ön çapraza doğru koşarak rakip ceza alanına girsin.
                  •  6 numaralı oyuncu bulunduğu hizadan öne doğru koşsun.
                  •  5 numaralı oyuncu sol ön çapraza doğru koşsun.
                  •  4 numaralı oyuncu öne doğru koşarak orta saha çizgisine gelsin.
                  •  3 numaralı oyuncu sol ön çapraza doğru koşarak orta saha noktasına gelsin.
                  •  2 numaralı oyuncu sol ön çapraza doğru koşsun.
                  •  1 numaralı oyuncu (kaleci) öne doğru koşarak ceza alanı yayının üzerine gelsin.


                 4. Aşama

                 Görsel  2.81’deki  oyuna  forvet  oyun-
               cusundan  başlama  çalışmasını  öğret-
               men  rehberliğinde,  yönergeyi  takip  ede-
               rek uygulayınız.
                  •  9 numaralı oyuncu, 11 numaralı oyun-
                    cudan topu alsın sonuçlandırma yapa-
                    rak çalışmayı bitirsin.
                  •  Öğretmeninizin  belirleyeceği  süre  bo-
                    yunca çalışmaya devam ediniz.
                                                                          Görsel 2.81






                         Etkinlik




                   Sınıfta iki takım oluşturunuz. Üç hafta boyunca ders saatleri içerisinde 20 dk. devam edecek olan
                bir turnuva düzenleyiniz. Turnuva boyunca her müsabakada farklı sistemler uygulayınız ve bu müsaba-
                kaları bilişim teknolojilerini (kamera, tablet, telefon vb.) kullanarak kaydediniz. Kaydettiğiniz görüntüleri
                bilişim teknolojileri (bilgisayar, projeksiyon, akıllı tahta vb.) yardımıyla izleyiniz.
                   Yaptığınız gözlemler sonucunda uygulanan sistemlerin avantajlı ve dezavantajlı yönlerini öğretmen
                rehberliğinde birbirinizin görüşlerine saygı duyarak tartışınız.


                   .............................................................................................................................................................
                ..................................................................................................................................................................
                ..................................................................................................................................................................
                ..................................................................................................................................................................


                                                           84
   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91