Page 52 - Türk Dili ve Edebiyatı Araştırma Hazırlama Öğretmen Rehber Kitabı
P. 52

TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI DERSİ
            52     ARAŞTIRMA HAZIRLAMA ÖĞRETMEN REHBER KİTABI




















                                                  KAYNAKÇA


            1.  Akarsu, B.; Akarsu, B. (2019). Bilimsel Araştırma Tasarımı Nicel, Nitel ve
                 Karma Araştırma Yaklaşımları, İstanbul: Cinius Yayınları.

            2.  Aktaş, Ş. (2007). EDEBÎ METİNLERİ ÇÖZÜMLEME METODOLOJİSİ VE YA-
                 PI-TEMA İLİŞKİSİ ÜZERİNE.

            3.  Aktaş, Ş. (2009). Edebî metin ve özellikleri. Atatürk Üniversitesi Türkiyat

                 Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, 15(39), 187-200.)

            4.  Altunışık, R.; Coşkun, R.; Bayraktaroğlu, S. ve Yıldırım, E. (2012). Sosyal
                 bilimlerde araştırma yöntemleri SPSS uygulamalı. Sakarya Kitapevi.

            5.  Arıkan, Rauf (2021). Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ankara: Nobel Aka-
                 demik Yayıncılık.

            6.  Arslanoğlu, İbrahim. (2016). Bilimsel yöntem ve araştırma teknikleri. Gazi
                 Kitabevi.

            7.  Aziz, Aysel (2015). Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri ve Teknikleri,

                 Ankara: Nobel Yayıncılık.

            8.  Bahar,  M.;  Nartgün,  Z.;  Durmuş,  S.;  Bıçak,  B.  (2006).  Geleneksel-ta-
                 mamlayıcı ölçme ve değerlendirme teknikleri: öğretmen el kitabı. 1. Bas-
                 kı. Ankara: Pegem Akademi.

            9.  Balcı, A. (2005). Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntem, Teknik ve İlkeler.
                 Ankara: PegemA Yayıncılık

            10. Başol, G. (2008). Bilimsel araştırma süreci ve yöntem. Kılıç, O. Cinoğlu,

                 M. (Editörler). Bilimsel araştırma yöntemleri içinde 113-143. İstanbul: Li-
                 sans Yayıncılık.

            11. Bilican Demir, S.; Yıldırım, Ö. (2019). Yazılı Anlatım Becerilerinin Değer-
                 lendirilmesi İçin Dereceli Puanlama Anahtarı Geliştirme Çalışması. Pamuk-
                 kale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 47, 457- 473. DOI: 10.9779/

                 pauefd.588565
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56