Page 5 - Matematik | Yarıyıl Tatil
P. 5

Matematik                                                         Küçük Değişimlerin Büyük Serüveni


                           I) GİRİŞ                                                        5 dakika











            ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECI  Öğretmen Görsel 1’i gösterir, “Görselde ne anlatılmak istenmiş olabilir?” sorusunu sorar ve öğrenci-


                                    Görsel 1: Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarından Bazıları




                    lerin yorumlarını alır.



                           II) SORU SORMA                                                  10 dakika


                   Öğretmen öğrencilerin tahminlerini aldıktan sonra Görsel 1’de Sürdürülebilir Kalkınma için Küresel
                   Amaçlara yer verildiğini ifade eder ve ardından şu soruları sorar:


                   1. Sürdürülebilir Kalkınma için Küresel Amaçlar ifadesi ile ilgili neler biliyorsunuz?


                ÖĞRETMENE NOT

                Öğrencilerden Görsel 1’de logoları verilen Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarının neler olabileceklerini tah-
                min etmeleri istenir.




                   2. Sürdürülebilir Kalkınma Amaçların belirlenmesinde matematik nasıl bir rol oynamıştır?



                       III) DERİNLEŞME                                            20+60+60+80  dakika




                Öğretmen derinleşme aşamasında sürüdürülebilir kalkınma amaçları ile ilgili çalışmalara yer verir. Bu
                doğrultuda Görsel 2’de yer alan amaçların isimlerini ve bu amaçlara ait kısa açıklamaları öğrencilerle
                paylaşır.












                                     Görsel 2: Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarından Bazıları




                                                                                                        5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10