Page 263 - Tasarım Beceri Atölyeleri Öğretmen El Kitabı
P. 263
MASKOTUM YÜRÜYOR
ÇALIŞMANIN TEMASI
• Bilim Okuryazarlığı
ÇALIŞMANIN AMACI
Bu etkinliğin amacı, kimya derslerinde kullanılabilecek eğitsel bir oyun tasarlamaktır. Oyunu oynamak
için bluetooth ile hareket edebilen bir maskot tasarlanacak ve oyun içinde bu maskot ile kodlama yapma bece-
rileri geliştirilecektir.
Bu etkinlik ile çalışma ekibi robotun şekline belirlemek için il/ilçe/yöre/bölgenin önemli kültürel/tarihi
değerlerini öğrenir. Bu değerleri temsil eden maskotlar tasarlar.
GELİŞTİRİLMESİ HEDEFLENEN BECERİLER
• Yaratıcı fikirler üretme
• Çizim yapabilme
• İşbirlikli çalışma
• Kodlama
ÇALIŞMANIN ALANLARI
Çalışmanın Birincil Alanı: FeTeMM
Çalışmanın İkincil Alan(lar)ı: Yazılım / Elektrik ve Elektronik / 3B Tasarım / Robotik / Sosyal Bilimler/
Coğrafya
ÇALIŞMANIN TAHMİNİ SÜRESİ
Bu etkinlik öğrenci çalışma süresine bağlı olarak yaklaşık 10 ders saatidir.
255