Page 267 - Tasarım Beceri Atölyeleri Öğretmen El Kitabı
P. 267
• Bu etkinlik sırasında öğrencilerin yaratıcı fikirleri ön planda tutulmalıdır. Maskota ses ekleme, hareket
sırasında ışık yanıp sönme gibi hareketler de eklenebilir.
• Hazırlanan maskot bu oyun dışında bir çok amaç için kullanılabilir. Bu etkinlik sürecinde kazandıkları
becerilerle farklı amaçlar için robotlar tasarlanabilir.
KAYNAKLAR
1. Dönmez-Baykoç, N., (1992). Oyun Kitabı, Esin Yayınevi, İstanbul
2. Kaya, S. & Elgün, A. (2015).Eğitsel oyunlar ile desteklenmiş fen öğretiminin ilkokul öğrencilerinin aka-
demik başarısına etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi, 23(1), 329-342
3. Ocak, M. A & Efe, A. A. (2019). Ardunio ile Kodlama ve Mikrodenetleyici Uygulamaları. Anı Yayıncılık.
Ankara.
4. Demirbaş, Y. K. (2015). Uygulamalarla 3 Boyutlu Yazıcı Yapımı ve Kullanımı. Abaküs Kitap. İstanbul.
259