Page 61 - Tasarım Beceri Atölyeleri Öğretmen El Kitabı
P. 61
Her gruba ait soruların farklı renk asetat kalemlerle yazılabileceği gibi ya da o soruların başına grupları
belirleyen semboller konulabilir. Bu durumunda, ilgili gruba ait soru geldiğinde o grup sözcüsü soruyu diğer
gruptaki arkadaşlarına sorabilir.
Doğru yanlış cevaplamalara göre gruplara puanlama yapılarak bu oyunlaştırarak öğretime heyecan katı-
labilir.
ÇALIŞMALARIN SUNUMU İÇİN ÖNERİLER
Tasarlanan bu eğitim - öğretim materyali sınıf ortamlarında ve istenilen durumlarda sınıflar arası bir bilgi
yarışması etkinliği şeklinde planlanarak okuldaki daha geniş katılımlı etkinliklerde kullanılabilir.
ÇALIŞMANIN GELİŞTİRİLMESİ - DEVAM ETTİRİLMESİNE YÖNELİK ÖNERİLER
Çarkıfelek (Öğrenme Çarkı) diye adlandırdığımız ve oyunlaştırarak öğretimin hedeflendiği bu
eğitim-öğretim materyalinin dijital ortamlarda da hazırlanması mümkün olabilir.
KAYNAKLAR
Bulunmamaktadır.
53