Page 61 - Tasarım Beceri Atölyeleri Öğretmen El Kitabı
P. 61

Her gruba ait soruların farklı renk asetat kalemlerle yazılabileceği gibi ya da o soruların başına grupları
           belirleyen semboller konulabilir. Bu durumunda, ilgili gruba ait soru geldiğinde o grup sözcüsü soruyu diğer
           gruptaki arkadaşlarına sorabilir.
               Doğru yanlış cevaplamalara göre gruplara puanlama yapılarak bu oyunlaştırarak öğretime heyecan katı-
           labilir.

                                       ÇALIŞMALARIN SUNUMU İÇİN ÖNERİLER


               Tasarlanan bu eğitim - öğretim materyali sınıf ortamlarında ve istenilen durumlarda sınıflar arası bir bilgi
           yarışması etkinliği şeklinde planlanarak okuldaki daha geniş katılımlı etkinliklerde kullanılabilir.

                  ÇALIŞMANIN GELİŞTİRİLMESİ - DEVAM ETTİRİLMESİNE YÖNELİK ÖNERİLER


               Çarkıfelek  (Öğrenme  Çarkı)  diye  adlandırdığımız  ve  oyunlaştırarak  öğretimin  hedeflendiği  bu
           eğitim-öğretim materyalinin dijital ortamlarda da hazırlanması mümkün olabilir.

                                                         KAYNAKLAR


               Bulunmamaktadır.

































                                                                                                                     53
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66