Page 175 - GRAFİK TASARIM 11
P. 175

Elektronik Ortam Ürünleri

            Kurumsal  kimlikte  yer  alabilecek  elektronik  ortam  ürünleri:
            kurumsal web sayfası (Görsel 4.91), dijital katalog, dijital su-
            num, e­kart, e­davetiye, e­imza, tanıtım videosu, web banner,
            mobil aplikasyon arayüz tasarımı (Görsel 4.92) vb. olabilir.
















                                                                           Görsel 4.92. Mobil aplikasyon
                                                                           arayüz tasarımı






                               Görsel 4.91. Web sitesi tasarımı

            Kurumsal Kimlik Kılavuzu
            Kurumun  logosu,  tanıtım  ürünleri,  renkleri,  kullandığı  yazı
            tipleri, ortak değerleri vb. ilkelerin yer aldığı ve tanıtıldığı kı-
            lavuzdur (Görsel 4.93). Kurumsal kimlik kılavuzları, kurum ile
            ilgili yapılacak tüm çalışmalarda ve grafik tasarımda bütünlük
            sağlamak amacıyla oluşturulur. Reklam ajansı, grafik tasarım-
            cı gibi gelecekte karşılaşılabilecek kişi ya da kuruluşlara kuru-
            mun standartlarını aktarmak için hazırlanır.

            Kurum kimliği kılavuzunda: Amblem ve logonun fiziksel tarifi
            ve oranı (Görsel 4.94), logonun doğru ve yanlış kullanım ör-
            nekleri, logonun nasıl ve nerede kullanılacağı, kurum renkle-






                                                                           Görsel 4.93. Kurumsal kimlik kılavuzu















                                Görsel 4.94. Logotype çizim

                                                                                                    173
   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180