Page 11 - GELENEKSEL TÜRK SANATLARI MİNYATÜR 11
P. 11

KİTABIMIZI TANIYALIM






                               Ünite numarasını gösterir.


                                                                                              Ünite adını gösterir.

          Bölüm: İşlenecek konu
          isimlerini  gösterir.



          Hazırlık Çalışmaları: Yeni
          bilgilerin öğrenilmesi ama-
          cıyla ön bilgilerin harekete                                                          Ünitede yer alan
          geçirilmesini amaçlar.                                                                bölüm başlıklarını
                                                                                                ve sırasını gösterir.
          Karekod: .Kitabımızda
          ulaşmak istediğimiz veri-
          lerin kayıt altına alınması
          ve bilgi paylaşımının hız-
          landırılması için kullanılır.








                                                                                            Etkinlik: Konuya
                                                                                            etkin katılımın
                                                                                            sağlanması
                                                                                            amacıyla yapıla-
                                                                                            bilecek uygula-
                                                                                            maları gösterir.









           Okuma  Parçası:  Okuma
           alışkanlığını   pekiştirmek
           için ünite sonlarında konu-
           yu  çağrıştırma  amaçlı  yer
           alan bölümdür.



                                                 Ölçme ve Değerlendirme:
                                                 Ünite  ile  ilgili  öğrenilenle-
                                                 rin  çoktan  seçmeli,  boşluk
                                                 doldurma, doğru-yanlış, eş-
                                                 leştirme, açık uçlu soru tip-
                                                 leriyle  değerlendirilmesine
                                                 yönelik bölümdür.





                                                            8
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16