Page 207 - TEMEL SANAT EĞİTİMİ 9
P. 207

ÜÇ BOYUTLU ÇALIŞMALAR


            ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU
             Adı ve Soyadı           : ............................................
             Sınıfı  ve Numarası   : .............................................
             YÖNERGE: Aşağıdaki tablo, kendinizi değerlendirmeniz için hazırlanmıştır.
             Üç Boyutlu Çalışmalar ünitesiyle ilgili davranışlarınızı en doğru şekilde ifade eden seçeneğin altına
             (a) işareti koyunuz.


                                                                                     DERECELER
              Sıra   DEĞERLENDİRİLECEK DAVRANIŞLAR
              No                                                               Her      Bazen    Hiçbir
                                                                              zaman              zaman

               1    Çalışmalarımda üç boyutlu birim oluştururum.

               2    Çalışmalarımda strüktürü uygularım.


               3    Çalışmalarımda formu kullanırım.

               4    Çalışmalarımda farklı kaynaklardan yararlanırım.


               5    Çalışmalarımda, öğretmenimin önerilerini dikkate alırım.

               6    Çalışmalarımda, öğretmenimin yönlendirmelerine uyarım.


               7    Çalışmalarda yönergelere göre hareket ederim.

               8    Çalışırken temizlik ve düzene dikkat ederim.


               9    Sunumlarımda açık ve anlaşılır bir dil kullanırım.

              10    Sunumlarımı görsel materyallerle desteklerim.


              11    Planlı ve verimli çalışmaya özen gösteririm.

              12    Verilen görev ve sorumluluklarımı zamanında yerine getiririm.

             Çalışmalarım sırasında en iyi yaptığım şeyler ve diğer yorumlarım:
             .....................................................................................................................................................................................................
            ......................................................................................................................................................................................................
            ......................................................................................................................................................................................................
            ......................................................................................................................................................................................................
            ......................................................................................................................................................................................................
            ......................................................................................................................................................................................................
            .......................................................................................................................................................................................................
             Not: Bu uygulamadan öğrenciye not verilemez, ancak öğrencinin gelişimini görme açısından arşivde
             saklanabilir.







                                                                                                    205
   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212