Page 186 - ÇOK SESLİ KORO 10
P. 186

5. ÜNİTE


                KONTROL LİSTESİ

                Adı ve Soyadı           : ........................................................................................
                Sınıfı  ve Numarası        : ........................................................................................

               YÖNERGE: Eser Uygulamaları I ünitesinde edindiğiniz bilgi ve becerileri değerlendirmek amacıyla verilen aşağıdaki
            kontrol listesini öğretmeniniz ile birlikte doldurunuz. Kontrol listesindeki davranışlardan gözlemlenenler için “EVET”, göz-
            lemlenmeyenler için “HAYIR” sütununa (a) işareti koyunuz.

              Sıra   GÖZLENECEK DAVRANIŞLAR                                        EVET            HAYIR
              No

               1    Çok sesli eserlerin ölçü sayısını söyler.                       asd


               2    Çok sesli eserlerin tonunu söyler.

               3    Çok sesli eserleri artikülasyona uygun seslendirir.


               4    Çok sesli eserleri entonasyona uygun seslendirir.

               5    Çok sesli eserlerin müzikal dinamiklerine uygun solfejini yapar.


               6    Çok sesli eserleri müzikal dinamiklere uygun yorumlar.

               7    Çok sesli eserleri dönem özelliklerine uygun yorumlar.




               NOT:
            ..............................................................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................................................

            ..............................................................................................................................................................................................

            ..............................................................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................................................

            ..............................................................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................................................

            ..............................................................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................................................

            ..............................................................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................................................

            ..............................................................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................................................

            ..............................................................................................................................................................................................





        184  ÇOK SESLİ KORO 10
   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191