Page 189 - ÇOK SESLİ KORO 10
P. 189
5. ÜNİTE
KAYNAKÇA
AÇILMIŞ, Hasan, Mimari ve Plastik Sanat Akımlarının Gotik ve Rönesans Dönem Koro Müziğine Yansımaları, Güzel
Sanatlar Enstitüsü Dergisi, 27(46), 191-200., 2021.
AKARSU, Bedia, Dil-Kültür Bağlantısı, İnkılap Yayınevi, İstanbul, 1998.
AKDENİZ, Ayşe Özlem, Müzikte Barok Dönem ve Önde Gelen Besteciler, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2014.
ALADAĞ, Çiğdem, Barok Dönem Vokal Müziğinde İtalyan ve Fransız Stillerinin Özellikleri ve Süslemelerin Analiz Edile-
rek İncelenmesi, İstanbul, 2019.
APAYDIN, Mustafa, Çocuk ve Gençlik Korolarının Toplumun Kültürel Gelişimindeki Yeri ve Önemi, II. Ulusal Çocuk
Edebiyatı Sempozyumu, 2006.
BORAK, Sadi, Atatürk ve Edebiyat, Kırmızı Beyaz Yayınevi, İstanbul, 2004.
BORAN, İlke ve ŞENÜRKMEZ KIVILCIM, Yıldız, Kültürel Tarih Işığında Çok Sesli Batı Müziği, Yapı Kredi Yayınları, İstan-
bul, 2010.
ÇALIŞKAN, Mehmet, Çalışma Yaşamında Gürültü ve İşitmenin Korunması, Türk Tabipler Birliği Yayınları, Ankara, 2004.
ÇAPACI, Kazım, Rönesans’ta Müzik, İzmir, 2021.
ÇEVİK, Suna, Koro Eğitimi ve Yönetim Teknikleri, Yurtrenkleri Yayınevi, Ankara, 1999.
DOĞANARSLAN, Elif, Koro Eğitiminin Çocuk Gelişimi Üzerindeki Etkileri, Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler
Enstitüsü-Müzik Bilimleri Ana Bilim Dalı, Ankara, 2008.
EGÜZ, Saip, Toplu Ses Eğitimi I (Temel Konular), Doğuş Matbaacılık ve Tic. Ltd. Şti., Ankara, 1999.
EKİCİ, Tülay, Müzik Öğretmeni Yetiştirmede Konuşma Eğitiminin Önemi, Eğitim Bilim Toplum, 15(58), 9-37., 2017.
ELİK, Rana, Diksiyon, Etkili Konuşma Teknikleri, Akis Kitap, İstanbul, 2012.
EROL, Lütfü, Tarih İçerisinde Müzik Sanatı 2. Bölüm, Müzik Tarihi Üzerine Ders Notları, Ankara, 2012.
ERTEKİN, Sibel, Türk Operası'nın Gelişim Süreci, Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara, 2007.
EVREN, Gül Fahriye, Programlı Bir Ses Eğitimi Kapsamında Dil-Konuşma Ögesi, Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi, 2(5),
50., 2013.
GÖKÇE, Mete, Koro Müziğinin Toplumsal İşlevleri Açısından Türkiye Korolar Şenliğinin Kazandırışları Üzerine Genel
Bir Değerlendirme, Uluslararası Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi (ICANAS’38), Atatürk Kültür, Dil ve Tarih
Yüksek Kurumu Başkanlığı, 10-15., Ankara, 2007.
GÖNÜL, Mehmet ve ALTINTUĞ, Onur, Dinler ve Mûsikî, İSTEM, (24), 43-62., Ankara, 2014.
GÜMÜŞTEKİN, Ahmet, Atatürk’ün Sanatçı Kişiliğinin Sanata ve Sanatçıya Bakışına Etkileri, Atatürk Araştırma Merkezi
Dergisi, 51(17), 883-894., 2001.
GÜNGÖR, Kamer, Nota Yazısının Tarihsel Gelişimi, Sahne ve Müzik, (1), 81-89., 2015.
GÜRZAP, Can, Söz Söyleme ve Diksiyon, Remzi Kitabevi, İstanbul, 2009.
HATİPOĞLU, Güngör, Türkiye’de Çok Sesli Müzik, Onlıne Journal Of Musıc Scıences, 2(1), 136-165., 2017.
HODEIR, Andre, Müzik Türleri ve Biçimleri, Pan Yayıncılık, İstanbul, 1990.
İLYASOĞLU, Evin, Zaman İçinde Müzik, Yapı Kredi Kültür Sanat ve Yayıncılık, İstanbul, 1999.
KARTAL, Mustafa, Konuşmacılar ve Şarkıcılar için: Ses Teknikleri, Ray Yayıncılık, İstanbul, 2013.
KOCABAŞ, Ethem ve TÜRK, Semra, Müzik ve Zihnin Gizemleri, Altın Kitaplar Yayınevi, İstanbul, 2013.
KURUDAYIOĞLU, Mehmet, Konuşma Eğimi ve Konuşma Becerisini Geliştirmeye Yönelik Etkinlikler, Türklük Bilimi
Araştırmaları, (13), 287., 2003.
MOĞULBAY, Dilek, Orta Çağ’dan 21. Yüzyıla Oratoryo Örnekleri Üzerine Bir Çalışma, İnönü Üniversitesi Uluslararası
Sosyal Bilimler Dergisi, 9(2), 524-545., 2020.
ÖZGÜR, Canan, Şan Eğitiminde Rezonatör Bölge Kullanımı, İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı, İstanbul, 2016.
ÖZHANCI, Elif, Türkiye’de Opera, Bale ve Devlet Opera ve Balesi’nin Evrimselliği, Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi,
(23), 197-203., 2009.
ÇOK SESLİ KORO 10 187