Page 106 - ÇALGI EĞİTİMİ UT | 10
P. 106

3. ÜNİTE  3. ÜNİTE                                                                         ETÜT VE ESER İCRASI-II


                                    ÖLÇME  VE DEĞERLENDİRME






                                            DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI




              Adı Soyadı    :
              Sınıfı        :
              Numarası      :


              YÖNERGE       :  Aşağıdaki tablo, kendinizi değerlendirmeniz için hazırlanmıştır. “Etüt ve Eser İcrası-II” ünitesindeki
                                                          bilgi ve becerinizi doğu şekilde ifade eden seçeneğin altına (X)  işareti  koyunuz.







                                                                                            Kabul    Çok
                                                                  Çok İyi    İyi   Orta
                               Gözlenecek Davranışlar                                     Edilebilir  Zayıf
                                                                     5       4      3         2         1
               1   Utta Eser İcrası ile ilgili hazırlık çalışmalarını yaparım.


                   Kürdî, Acem-kürdî, Muhayyer-kürdî, Hicaz, Nihâvend
               2
                   makamlarında ritmik etütleri uygularım.
                   Kürdî, Acem-kürdî, Muhayyer-kürdî, Hicaz, Nihâvend
               3
                   makamlarında melodik etütleri uygularım.
                   Kürdî, Acem-kürdî, Muhayyer-kürdî, Hicaz, Nihâ-
                   vend makamlarında eserleri tavır özelliklerine göre
               4
                   uygularım.

             TOPLAM







               Değerlendirme: Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 20; en düşük puan 4 ’tür. Bu puanı 5’lik not siste-
               mine aşağıdaki şekilde çevirebilirsiniz. Örneğin bu ölçekten 16  puan almış olduğunuzu varsayalım;

               20            16
               100            X

               x= 100x16=1600:20=80 puanın 5’lik sistemdeki karşılığı 4’tür. Bu çalışmada başarılı sayılmanız için 60 veya
               daha fazla puan aldıysanız bu öğrenme için başarınız yeterli düzeyde demektir. 59 veya altında puan almış-
               sanız ilgili konuda önceki öğrendiklerinizi tekrar ediniz.
















                                                                                                              105
   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111