Page 107 - ÇALGI EĞİTİMİ UT 10
P. 107
3. ÜNİTE ETÜT VE ESER İCRASI-II
3. ÜNİTE
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
Adı Soyadı :
Sınıfı :
Numarası :
YÖNERGE : Aşağıdaki tablo, kendinizi değerlendirmeniz için hazırlanmıştır. “Etüt ve Eser İcrası-II” ünitesindeki
bilgi ve becerinizi doğu şekilde ifade eden seçeneğin altına (X) işareti koyunuz.
Kabul Çok
Çok İyi İyi Orta
Gözlenecek Davranışlar Edilebilir Zayıf
5 4 3 2 1
1 Utta Eser İcrası ile ilgili hazırlık çalışmalarını yaparım.
Kürdî, Acem-kürdî, Muhayyer-kürdî, Hicaz, Nihâvend
2
makamlarında ritmik etütleri uygularım.
Kürdî, Acem-kürdî, Muhayyer-kürdî, Hicaz, Nihâvend
3
makamlarında melodik etütleri uygularım.
Kürdî, Acem-kürdî, Muhayyer-kürdî, Hicaz, Nihâ-
4 vend makamlarında eserleri tavır özelliklerine göre
uygularım.
TOPLAM
Değerlendirme: Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 20; en düşük puan 4 ’tür. Bu puanı 5’lik not siste-
mine aşağıdaki şekilde çevirebilirsiniz. Örneğin bu ölçekten 16 puan almış olduğunuzu varsayalım;
20 16
100 X
x= 100x16=1600:20=80 puanın 5’lik sistemdeki karşılığı 4’tür. Bu çalışmada başarılı sayılmanız için 60 veya
daha fazla puan aldıysanız bu öğrenme için başarınız yeterli düzeyde demektir. 59 veya altında puan almış-
sanız ilgili konuda önceki öğrendiklerinizi tekrar ediniz.
105