Page 107 - ÇALGI EĞİTİMİ UT 10
P. 107

3. ÜNİTE                                                                                         ETÜT VE ESER İCRASI-II
            3. ÜNİTE
 ÖLÇME  VE DEĞERLENDİRME                  ÖLÇME  VE DEĞERLENDİRME







                                                  DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI




                    Adı Soyadı    :
                    Sınıfı        :
                    Numarası      :

                    YÖNERGE       :  Aşağıdaki tablo, kendinizi değerlendirmeniz için hazırlanmıştır. “Etüt ve Eser İcrası-II” ünitesindeki
                                                                bilgi ve becerinizi doğu şekilde ifade eden seçeneğin altına (X)  işareti  koyunuz.






                                                                                                  Kabul   Çok
                                                                        Çok İyi   İyi    Orta
                                     Gözlenecek Davranışlar                                     Edilebilir  Zayıf
                                                                           5       4      3        2          1

                     1   Utta Eser İcrası ile ilgili hazırlık çalışmalarını yaparım.

                         Kürdî, Acem-kürdî, Muhayyer-kürdî, Hicaz, Nihâvend
                     2
                         makamlarında ritmik etütleri uygularım.
                         Kürdî, Acem-kürdî, Muhayyer-kürdî, Hicaz, Nihâvend
                     3
                         makamlarında melodik etütleri uygularım.
                         Kürdî, Acem-kürdî, Muhayyer-kürdî, Hicaz, Nihâ-
                     4   vend makamlarında eserleri tavır özelliklerine göre
                         uygularım.


                   TOPLAM







                     Değerlendirme: Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 20; en düşük puan 4 ’tür. Bu puanı 5’lik not siste-
                     mine aşağıdaki şekilde çevirebilirsiniz. Örneğin bu ölçekten 16  puan almış olduğunuzu varsayalım;


                     20            16
                     100            X

                     x= 100x16=1600:20=80 puanın 5’lik sistemdeki karşılığı 4’tür. Bu çalışmada başarılı sayılmanız için 60 veya
                     daha fazla puan aldıysanız bu öğrenme için başarınız yeterli düzeyde demektir. 59 veya altında puan almış-
                     sanız ilgili konuda önceki öğrendiklerinizi tekrar ediniz.
















                                                                                                                    105
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111