Page 17 - ÇALGI EĞİTİMİ VİYOLA 10
P. 17
≥ ≤
4- B 4 w w w w w w w w
4
w
w
w
w
w
w
w
w
by
≥ ≤ ≤ ≥
0
0
5- B 4 ˙ w ˙ w ˙ w ˙ w
4
˙ w ˙ w ˙ w ˙ w
≥ ≤
4
6- B 4 w w w w w w w w
w w w w w w w w
by
≥
w ≤ w
7- B 4 w w w w w w w w
4
w
w
w
w
by w w
≥ ≤ ˙ ˙ ˙ ˙
8- B 4 ˙ ˙ ˙ ˙ ˙ ˙ ˙ ˙ ˙ ˙ ˙ ˙ ˙ ˙ ˙ ˙
4
˙ ˙
˙ ˙
˙ ˙
˙ ˙
by ˙ ˙ ˙ ˙
≥ ≤ ≤ ≥ œ œ ˙
œ œ ˙
9- B 4 œ œ ˙ œ œ ˙ œ œ ˙ œ œ ˙ œ œ ˙ œ œ ˙ œ œ ˙ œ œ ˙
4
œ œ ˙
œ œ ˙
œ œ ˙
œ œ ˙
ay by üy by œ œ ˙ œ œ ˙
Sol ve Re Tellerinde Çift Ses Çalışmaları
Ders İçi Çalışma
“Sol” ve “re” tellerinde verilen alıştırmaları nitelikli sesler elde edinceye kadar tekrar ediniz.
Uyarı
1 ve 4 numaralı alıştırmanın ilk dört ölçüsündeki iki vuruşluk sus bölgesinde, bir sonraki nota-
yı hazırlamak amacıyla parmak numaraları yazılmıştır. Alıştırmaları, parmak numaralarına dikkat
ederek çalınız.
©
≥ ≤
0 1 1 2 2 3 ˙ 3 4 ˙ ˙
4
1- B 4 ˙ Ó ˙ Ó ˙ # ˙ Ó ˙ Ó ˙ Ó ˙ Ó ˙ # ˙ Ó ˙ Ó . w
.
4
w
˙
˙
˙
by ©
Viyola Çalmada Temel Unsurlar 15
©
©
©
©
©