Page 50 - ÇOK SESLİ KORO 11
P. 50
2. ÜNİTE
ÖZ DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Adı ve Soyadı :
Sınıfı :
Numarası :
YÖNERGE : Bu form, kendinizi değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır. Çalışmalarınızı en doğru şekil-
de yansıtan seçeneğe (a işareti koyunuz.
)
DERECELER
Sıra No DEĞERLENDİRİLECEK TUTUM VE DAVRANIŞLAR İyi Orta Kabul Zayıf
Edilebilir
4 3 2 1
Klasik Dönem koro müziğinin önemli bestecilerinin adını
1
söylerim.
Klasik Dönem koro müziğinin karakteristik özelliklerini
2
ifade ederim.
Klasik Dönem koro müziğinin stil ve yorum özelliklerini
3
ifade ederim.
Klasik Dönem koro müziğine ait eserlerden ses sınırıma ve
4
müzikal bilgime uygun olanları seslendiririm.
Klasik Dönem koro müziği eserlerini seslendirirken
5
dönemin stil ve yorum özelliklerine dikkat ederim.
Romantik Dönem koro müziğinin önemli bestecilerinin
6
adını söylerim.
Romantik Dönem koro müziğinin karakteristik özelliklerini
7
ifade ederim.
Romantik Dönem koro müziğinin stil ve yorum özelliklerini
8
ifade ederim.
Romantik Dönem koro müziği eserlerinden ses sınırıma ve
9
müzikal bilgime uygun olan eserleri seslendiririm.
Romantik Dönem koro müziğine ait eserlerden ses sınırıma
10
ve müzikal bilgime uygun olanları seslendiririm.
Yirminci yüzyıl koro müziğinin önemli bestecilerinin
11
adlarını söylerim.
Yirminci yüzyıl koro müziğinin karakteristik özelliklerini
12
ifade ederim.
Yirminci yüzyıl koro müziğinin stil ve yorum özelliklerini
13
ifade ederim.
Yirminci yüzyıl koro müziğine ait eserlerden ses sınırıma ve
14
müzikal bilgime uygun olanları seslendiririm.
Yirminci yüzyıl koro müziği eserlerini seslendirirken
15
dönemin stil ve yorum özelliklerine dikkat ederim.
Hatırlatma: Öz, akran ve grup değerlendirme formlarının sonuçları öznel olduğundan öğrencilere bu değer-
lendirmelerin sonuçlarına göre not verilmemelidir. Uygulama formu, öğrencinin gelişimini takip etmek için arşiv-
de saklanabilir.
KORO MÜZİĞİNDE DÖNEMLER 49