Page 37 - THM KORO 11 THM
P. 37
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
‘‘Usuller’’ ünitesini değerlendirmek için aşağıda listelenen ölçütlerin öğrenci tarafından
gerçekleştirilme düzeylerini ifadenin karşısında bulunan yere kontrol işareti ( ) koyarak belirleyiniz.
Öğrencinin Adı Soyadı :
Sınıfı :
Numarası :
DERECELER
ÖLÇÜTLER
Çok İyi İyi Orta Geliştirilebilir Zayıf
5 4 3 2 1
Eseri seslendirmek için hazır-
1. lık çalışmalarını yaptı (vücut
esnetme, nefes ve ses açma
egzersizleri).
2. Türkü söylemeye uygun
biçimde durdu, oturdu.
Verilen basit usuldeki türkü-
3. nün solfejini usul vuruşlarıyla
birlikte yaptı.
Verilen basit usuldeki türkü-
4. nün sözlerini usul vuruşlarıyla
birlikte söyledi.
Verilen bileşik usuldeki türkü-
5. nün solfejini usul vuruşlarıyla
birlikte yaptı.
Verilen bileşik usuldeki türkü-
6. nün sözlerini usul vuruşlarıyla
birlikte söyledi.
Verilen karma usuldeki türkü-
7. nün solfejini usul vuruşlarıyla
birlikte yaptı.
Verilen karma usuldeki türkü-
8. nün sözlerini usul vuruşlarıyla
birlikte söyledi.
ÖLÇEK PUANI
Tablo Puanını 100’lük Sisteme Dönüştürme İşlemi: Tablodan alınabilecek en yüksek puan her bir kriter için
5 puandır.
100’lük sisteme çevirmek için formül:(Tablo Puanı X 100) / Alınabilecek en yüksek toplam Puan = Puan
Değerlendirme: Bu ölçekten 100 üzerinden 70 aldıysanız bu öğrenme için başarınız yeterli düzeyde demek-
tir. 69 veya altı puan almışsanız konuyla ilgili önceki öğrenmeleri tekrar ediniz.
36 KORODA SESİN KULLANIMI
USULLER