Page 137 - TÜRK HALK MÜZİĞİ TEORİ VE UYGULAMASI | 11
P. 137
KAYNAKÇA
• Akdoğu, O. (1995). Türk Müziğinde Türler ve Biçimler. Can Ofset, İzmir.
• Aydemir, M. (2010). Türk Müziği Makam Rehberi, Pan Yayıncılık, 185, İstanbul.
• Emnalar, A. (1998). Tüm Yönleri ile Türk Halk Müziği ve Nazariyatı. Ege Üniversitesi Basımevi,
İzmir.
• Hoşsu, M. (1988). T.H.M Solfeji 1. E.Ü.D.T.M. Konservatuvarı Yayınları.
• Hoşsu, M. (1997). Türk Halk Müziği Nazariyatı. Peker Ambalaj Sanayii Tic. LTD, İzmir.
• Özbek, M. (1981). Folklor ve Türkülerimiz. Ötüken Neşriyat, İstanbul.
• Özkan, İ. H. (1987). Türk Musîkisi Nazariyatı ve Usulleri, Kudüm Velveleleri. Ötüken Neşriyat,
• 2. Basım, İstanbul.
• Pelikoğlu M.C. (2012). Geleneksel Türk Halk Müziği Eserlerinin Makamsal Açıdan Adlandırılması.
• Atatürk Üniversitesi Yayınları, 1. Basım, No: 1006, Erzurum.
• Şen, Y. ve Aksu, C. (1999). A. Ü. Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi. sayfa: 107, Erzurum.
• T.C. Millî Eğitim Bakanlığı (2022) Meslekî ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü, Güzel Sanatlar
Lisesi,
• Türk Halk Müziği Teori ve Uygulaması Dersi 11 ve 12. Sınıflar Öğretim Programı. Ankara.
GÖRSEL KAYNAKÇASI
Görsel kaynakçasına soldaki karekoda tıklayarak ulaşabilirsiniz.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME SORULARI CEVAP
ANAHTARI
Ölçme ve Değerlendirme Soruları Cevap Anahtarı’na soldaki karekoda tıklayarak
ulaşabilirsiniz.
136

