Page 9 - BATI MÜZİĞİ TEORİ VE UYGULAMASI 12
P. 9

İÇİNDEKİLER

                                    1. YEDİLİ AKOR ÇEVRİMLERİ ................................. 11
                 1. ÜNİTE   YEDİLİ AKOR   1.1. TEMEL KONUMDA DOMİNANT YEDİLİ AKOR ..............................  12
                            ÇEVRİMLERİ
                                            1.1.1. Temel konumda dominant yedili akorunu oluşturma .......................................  12
                                            1.1.2. Temel konumda dominant yedili akorunu işitsel olarak ayırt etme ..................  14
                                        1.2. BİRİNCİ ÇEVRİM DOMİNANT YEDİLİ AKOR .................................  15
                                            1.2.1. Birinci çevrim konumunda dominant yedili akorunu oluşturma .......................  15
                                            1.2.2. Birinci çevrim konumunda dominant yedili akorunu işitsel olarak ayırt etme ...  18
                                        1.3. İKİNCİ ÇEVRİM DOMİNANT YEDİLİ AKOR ...................................  20
                         Ünite Konuları
                         1.1. Temel Konumda Dominant Yedili Akor
                         1.2. Birinci Çevrim Dominant Yedili Akor
                         1.3. İkinci Çevrim Dominant Yedili Akor  1.3.1. İkinci çevrim konumunda dominant yedili akorunu oluşturma .........................  20
                         1.4. Üçüncü Çevrim Dominant Yedili Akor
                                            1.3.2. İkinci çevrim konumunda dominant yedili akorunu işitsel olarak ayırt etme ....  23
                                        1.4. ÜÇÜNCÜ ÇEVRİM DOMİNANT YEDİLİ AKOR ..............................  25
                                 11
                                            1.4.1. Üçüncü çevrim konumunda dominant yedili akorunu oluşturma .....................  25
                                            1.4.2. Üçüncü çevrim konumunda dominant yedili akorunu işitsel olarak ayırt etme ...  27
                                            ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME .....................................................  32
                                    2. AKORA YABANCI SESLER .................................. 35

                 2. ÜNİTE  YABANCI SESLER  2.1. GEÇİCİ SES ....................................................................................  36
                             AKORA
                                        2.2. İŞLEYİCİ SES .................................................................................  37
                                        2.3. GECİKTİRİCİ SES ...........................................................................  38

                                        2.4. ÖNCÜ SES ......................................................................................  39
                         Ünite Konuları
                         2.1. Geçici Ses
                         2.2. İşleyici Ses  ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME .....................................................  44
                         2.3. Geciktirici Ses
                         2.4. Öncü Ses
                                 35
                                    3. MODÜLASYON, ALTERASYON VE
                           MODÜLASYON,
                 3. ÜNİTE   ALTERASYON
                              VE
                            TRANSPOZE      TRANSPOZE .........................................................  45
                                        3.1. MODÜLASYON ...............................................................................  46
                                        3.2. ALTERASYON ................................................................................  48

                                        3.3. TRANSPOZE ..................................................................................  49
                         Ünite Konuları
                         3.1. Modülasyon
                         3.2. Alterasyon    ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME .....................................................  51
                         3.3. Transpoze
                                 45

                                    4. ÜÇ DİYEZLİ/ÜÇ BEMOLLÜ TONLAR .................. 53
                            ÜÇ DİYEZLİ/
                 4. ÜNİTE   ÜÇ BEMOLLÜ   4.1. LA MAJÖR .......................................................................................  54
                             TONLAR
                                            4.1.1. La majör dizisini oluşturma ..............................................................................  54
                                            4.1.2. La majör dizisinin dereceleri ............................................................................  54
                                        4.2. FA DİYEZ MİNÖR ............................................................................  56
                                            4.2.1. Doğal, armonik ve melodik fa diyez minör dizilerini oluşturma ........................  56
                                            4.2.2. Doğal, armonik ve melodik fa diyez minör dizilerinin dereceleri .....................  56
                                        4.3. Mİ BEMOL MAJÖR .........................................................................  59
                         Ünite Konuları
                         4.1. La Majör
                         4.2. Fa Diyez Minör
                         4.3. Mi Bemol Majör  4.3.1. Mi bemol majör dizisini oluşturma ...................................................................  59
                         4.4. Do Minör
                                            4.3.2. Mi bemol majör dizisinin dereceleri .................................................................  59
                                        4.4. DO MİNÖR ......................................................................................  61
                                 53
                                            4.4.1. Armonik, melodik ve doğal do minör dizilerini oluşturma ................................  61
                                            4.4.2. Armonik, melodik ve doğal do minör dizilerinin dereceleri ..............................  61
                                            ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME .....................................................  64





            8
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14