Page 88 - ÇALGI EĞİTİMİ ÇELLO 12
P. 88

2. ÜNİTE



              Öz Değerlendirme Formu


              Ünite Adı : ....................... Adı ve Soyadı : .........................................................  Sınıfı  ve Numarası : .............................

              Bu form kendinizi değerlendirmeniz için hazırlanmıştır. Çalışmalarınızı en doğru yansıtan seçeneğe (X) işareti koyunuz.

                                                                                       DERECELER
                              DEĞERLENDİRİLECEK DAVRANIŞLAR                     HER      BAZEN     HİÇBİR
                                                                              ZAMAN       (2)     ZAMAN
                                                                                (3)                 (1)
               Çelloda V. pozisyon kavramını açıkladım.
               Alt V. pozisyonda sol el ve üç parmağımı tuşe üzerine doğru yerleştirdim.

               Alt V. pozisyonda sol el ve dört parmağımı tuşe üzerine doğru yerleştirdim.
               La, re, sol ve do tellerinde verilen alt V. pozisyon örneklerini tüm parmakla-
               rımı doğru konumlandırarak seslendirdim.

               Üst V. pozisyonda sol el ve üç parmağımı tuşe üzerine doğru yerleştirdim.
               Üst V. pozisyonda sol el ve dört parmağımı tuşe üzerine doğru yerleştirdim.
               La, re, sol ve do tellerinde verilen üst V. pozisyon örneklerini tüm parmak-
               larımı doğru konumlandırarak seslendirdim.
               Verilen etütleri bütün tellerde V. pozisyonda kalarak seslendirdim.
               V. pozisyon açık konumda bütün notaların yerlerini açıkladım.
               Alt V. pozisyonda açık konum örneklerini sol elin tutuş pozisyonuna dikkat
               ederek seslendirdim.
               Üst V. pozisyon açık konum örneklerini sol elin tutuş pozisyonuna dikkat
               ederek seslendirdim.
               Çalışmaları V. pozisyon açık konumda kalarak seslendirdim.
               I-V. konum geçişli etütleri seslendirdim.
               Farklı tonlarda pozisyon geçişli dizileri; ayrı, iki bağlı, dört bağlı ve sekiz bağlı
               olarak seslendirdim.
                I-II-III-IV ve V. pozisyon geçişli etüt ve eser örneklerini seslendirdim.
              Bu öz değerlendirme formunda işaretlediğiniz “hiçbir zaman” ve “bazen” seçeneklerine ait becerilerdeki eksikliklerinizi tamamlayınız.


               1. Bu ünitedeki etkinliklerde neler öğrendim?
               ......................................................................................................................................................................
               ......................................................................................................................................................................
               2. Bu ünitede en başarılı olduğum çalışma hangisidir? Neden?
               ......................................................................................................................................................................
               ......................................................................................................................................................................
               3. Bu ünitede en çok hangi çalışmada zorlandım? Neden?
               ......................................................................................................................................................................
               ......................................................................................................................................................................
               4. Hangi teknikte kendimi daha fazla geliştirmeliyim?
               ......................................................................................................................................................................
               ......................................................................................................................................................................

               NOT: Öz, akran ve grup değerlendirme formlarının sonuçları öznel olduğu için öğrencilere bu değerlendirmelerin sonuçlarına göre
            not verilmez. Form, öğrencinin gelişimini takip etmek için kullanılabilir.



          86 ÇALGI EĞİTİMİ ÇELLO 12
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93