Page 179 - THM TEORİ VE UYGULAMASI (ORTAK-TSM) 12
P. 179

KAYNAKÇA


             •   Akdoğu, O. (2003). Türk Müziğinde Türler ve Biçimler. İzmir: Meta Basım.
             •   Alptekin, A. B. (2009). Türk Halk Şiirinde Enver Paşa. TÜBAR, 26.
             •   Altınay, F.R. (2012). Türk Halk Müziği Makaleler Kitabı. İzmir: Ege Üniversitesi Yayınları.
             •   Ayışıt Onatça, N. (2007). Alevi-Bektaşi Kültüründe Kırklar Semahı. İstanbul: Bağlam Yayıncılık.
             •   Bozkurt, F. (2008). Semahlar. İstanbul: Kapı Yayınları.
             •   Coşkun, K. (1993). Gurbet Havası. Ege Üniversitesi Devlet Türk Musikisi Konservatuvarı Dergisi, 5.
             •   Çine, H. (2003). Burdur’dan Damlalar. Burdur: T.C. Burdur Valiliği Yayınları.
             •   Demir, A. (2005). Geleneksel Türk Sanat Müziği Solfej Ve Nazariyatı. İzmir: Sade Matbaacılık ve Grafik.
             •   Dökmetaş, K., Özgül, M., Turhan, S. (1996). Notalarıyla Uzun Havalarımız. Ankara: Cem Veb Ofset.
             •   Ekici, M. (2004). Halk Bilgisi (Folklor) Derleme ve Inceleme Yöntemleri. Ankara: Geleneksel Yayınları.
             •   Ekici, S. (2009). Elazığ Harput Müziği. Ankara: Akçağ Yayınları.
             •   Ekici, S. (2013). Gaziantep&Barak Müzik Kültürü (Bazı Tespit ve Düşünceler). Gaziantep: Logos Mat-
                 baacılık.
             •   Ekim, G. (2009). Çankırı Yarân Geleneğinin Tarihî Kültürel Kökenleri ve Müzik Uygulamaları. (Yayım-
                 lanmamış doktora tezi). Ege Üniversitesi, İzmir.
             •   Emnalar, A. (1998). Tüm Yönleriyle Türk Halk Müziği ve Nazariyatı. İzmir: Ege Üniversitesi Basımevi.
             •   Ersoy, İ. (2011). Nida Tüfekçi İle Söyleşi. Ege Üniversitesi Devlet Türk Musikisi Konservatuvarı Dergisi, 1.
             •   Evin, A. (2002). Uzun Havalar. Ankara: T.C. Kültür Bakanlığı Yayınları.
             •   Güven, M. (2013). Türkülerin Varyantlaşması. Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü
                 Dergisi, 50.
             •   Kaçar, G. Y. (2010). Bektaşi Nefeslerindeki Melodik ve Ritmik Özellikler. Türk Kültürü ve Hacı Bektaş
                 Veli Araştırma Dergisi, 55.
             •   Oğuz, Ö. (2008). Semah. Türkiye’nin Somut Olmayan Kültürel Mirası. Ankara: Kültür ve Turizm Ba-
                 kanlığı Yayınları.
             •   Özbek, M. (1998). Türk Halk Müziği El Kitabı I (Terimler Sözlüğü). Ankara: Atatürk Kültür Merkezi
                 Başkanlığı Yayınları.
             •   Sarısözen, M. (1962). Türk Halk Musikisi Usulleri. Ankara: Resimli Posta Matbaası.
             •   Şenel, S. (1992). Türk Halk Musikisinde Uzun Hava Tanımları ve Bu Tanımlar Etrafında Ortaya Çıkan
                 Problemler. Türk Halk Müziğinde Çeşitli Görüşler. Ankara: T.C. Kültür Bakanlığı Yayınları.
             •   Tekin, İ. (2011). Son Gezgin Âşık, Davut Sulari ve Müziği. Sakarya Üniversitesi Fen Edebiyat Dergisi, 2.
             •   TRT Müzik Dairesi Başkanlığı (1998). Türk Halk Müziğinden Seçmeler. Ankara: TRT Müzik Dairesi
                 Yayınları.
             •   T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü Güzel Sanatlar Lisesi Türk Halk Müziği Teori
                 ve Uygulaması Dersi Öğretim Programı 11. ve 12. Sınıflar (2018). Ankara.
             •   Vural, F. G. (2011). Türk Kültürünün Aynası: Türküler. E-Journal of New World Sciences Academy.
             •   Yaltırık, H. (2002). Trakya Bölgesinin Tasavvufi Halk Müziği. Ankara: T.C. Kültür Bakanlığı Yayınları.
             •   Yaltırık, H. (2003). Tasavvufi Halk Müziği “Ilahiler- Nefesler- Tatyanlar- Deyişler-Semahlar”. Ankara:
                 TRT Müzik Dairesi Yayınları.



















                                                         177
   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184