Page 57 - THM TEORİ VE UYGULAMASI 12
P. 57
Birleşik dokuzluların 3+2+2+2 (oynak) düzümüne örnek olan “Dola-
2. UYGULAMA
ma Dolamayı” türküsünü düzüm vuruşlarına dikkat ederek seslendiriniz.
DOLAMA DOLAMAYI
Derleyen: Ahmet YAMACI
Yöresi: Rumeli
e=150 Ï Ï Ï Kimden Alındığı: Rüştü ERİÇ
9
Ï
Ï
%
& 8 Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï ÏÏ Ô Ï Ï ÏÏ Ï Ï Ï Ï ÏÏ Ô
5 Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï . Ï Ï Ï Ï Ï Ï . Ï
.
& % . J Ï
DO LA MA DO LA MA YI DO LA MA DO LA MA YI
AK ŞAM BE NU YU MA DIM AK ŞAM BE NU YU MA DIM
7 . Ï Ï . Ï Ï
& % Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï
GE Tİ RİN BAĞ LA MA YI GE Tİ RİN BAĞ LA MA YI
UY KU MA DO YA MA DIM UY KU MA DO YA MA DIM
9 Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï . Ï Ï Ï . Ï Ï Ï Ï Ï Ï . Ï
& % J Ï
NER DEN ÖĞ REN DİN HA NIM NER DEN ÖĞ REN DİN HA NIM
GA SA VET BAS DI BE Nİ GA SA VET BAS DI BE Nİ
11 . Ï Ï . Ï Ï
& % Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï . .
SE NO YU NOY NA MA YI SE NO YU NOY NA MA YI
YÂR GEL MİŞ DU YA MA DIM YÂR GEL MİŞ DU YA MA DIM
13 Ï Ï . Ï Ï Ï . Ï
& % . . Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï
ÇİĞ YA ĞAR TE KER LE NİR ÖP TÜK ÇE ŞE KER LE NİR
" " " " " " " " " " " " " "
15 Ï Ï . Ï Ï Ï . Ï
& % Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï . .
ÇİĞ YA ĞAR YER DE DUR MAZ GÜ ZEL LİK SEN DE KAL MAZ
" " " " " " " " " " " " " "
56