Page 123 - ÇALGI EĞİTİMİ ÇELLO | 9
P. 123
5. ÜNİTE
KONTROL LİSTESİ
Adı ve Soyadı : ........................................................................................
Sınıfı ve Numarası : ........................................................................................
YÖNERGE: D z ler ve İlg l Dağarcık I ün tes nde ed nd ğ n z b lg ve becer ler değerlend rmek amacıyla ver len
kontrol l stes n öğretmen n z le b rl kte doldurunuz. Davranı ların gözlen p gözlenmeme durumuna göre yapılab -
lenler ç n “EVET”, yapılamayanlar ç n “HAYIR” sütununa () aret koyunuz.
Sıra GÖZLEMLENECEK DAVRANI LAR
No
EVET HAYIR
1 B r d yezl majör d z n n nasıl olu tuğunu b l r.
2 B r bemollü majör d z n n nasıl olu tuğunu b l r.
B r d yezl doğal, armon k ve melod k d z ler n nasıl olu tuklarını
3
b l r.
B r bemollü doğal, armon k ve melod k d z ler n nasıl olu tuklarını
4
b l r.
5 Majör ve m nör d z ler arasındak farkları b l r.
D z , etüt ve eserler seslend r rken ses değ t r c aretlere d kkat
6
eder.
Ses değ t r c alan d z , etüt ve eserler parmak numaralarına d k-
7
kat ederek seslend r r.
A ağı doğru açık konum kullanılan d z , etüt ve eserlerde parmak
8
açmaya d kkat eder.
Yukarı doğru açık konum kullanılan d z , etüt ve eserlerde parmak
9
açmaya d kkat eder.
Açık konum kullanılan d z , etüt ve eserler seslend r rken parmak
10
numaralarına d kkat eder.
NOT: Gözlemlenen her davranı 10 puan değer nded r.
122 DİZİLER VE İLGİLİ DAĞARCIK I

