Page 97 - Felsefe Sınıf İçi Değerlendirme
P. 97
ÖĞRETMEN REHBER KİTABI
SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 5
PERFORMANS DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
Çok iyi İyi Orta Geliştirilmesi
gerekli (1)
BECERİLER (4) (3) (2)
I- PERFORMANS HAZIRLAMA SÜRECİ
Performansa uygun çalışma planı ve görev dağılımı yapma
Farklı kaynaklardan bilgi toplama
Performansı çalışma planına göre gerçekleştirme
II. PERFORMANSIN İÇERİĞİ
Doğru bilgileri kullanma
Bilgileri düzenleme
Verileri analiz etme
Elde edilen verilerden çıkarımda bulunarak metinleri hazırlama
Araştırma raporunda Türkçeyi doğru ve düzgün kullanma
III. SUNU
Etkili bir giriş yapma
Sununun içeriği, tasarımı ve organizasyonu
Öğretim teknolojilerinden, yöntem ve tekniklerinden yararlanabil-
me
Türkçeyi doğru ve düzgün konuşma
Ses tonunu, sözel dili ve beden dilini etkili biçimde kullanabilme
Konu ile ilgili temel ilke ve kavramları bilme
Konuyla ilgili soruları yanıtlama
Iş birliği ve uyum içinde çalışma
Sunu sırasında özgüvene sahip olma
Zamanı verimli kullanabilme
TOPLAM
Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 72, en düşük puan 18’dir.
97