Page 207 - Türk Dili ve Edebiyatı Sınıf İçi Değerlendirme Öğretmen Rehber Kitabı
P. 207

ÖĞRETMEN REHBER KİTABI




                 SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 10




             DERS                     TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI


             SINIF                    12

             ÖĞRENME ALANI            Tiyatro


             KONU                     1950 Sonrası Türk Tiyatrosu


             KAZANIM                  A.3. 13. Türün ve dönemin/akımın diğer önemli yazarlarını ve eserlerini sıralar.
             KAZANIMIN
             BİLİŞSEL DÜZEYİ          Hatırlama

             ÖNERİLEN SÜRE            10 Dakika
             ÖLÇME ARACI              Kavram Haritası

                                      Öğrencilerin “1950 Sonrası Türk Tiyatrosu” ile ilgili verilen kavramları doğru yer-
             ÖĞRENCİDEN               leştirerek bağlantı ifadeleri ile birlikte anlamlı bir cümle oluşturup kavram haritasını
             BEKLENEN
                                      tamamlamaları beklenir.
                                      Doğru yerleştirilen her kavram 1 puan olarak değerlendirilecektir.
                                      Kavram haritasında:
                                      10 kavram olduğundan 8 · 1 puan = 8 puan
                                      Öğrencinin alabileceği en yüksek puan 8’dir.



                                                        Melih
                                                       Cevdet
                                                        Anday
                                          Ölüler
                                         Konuşmak
                                          İster                       1950 SONRASI TÜRK
                                                                          TİYATROSU
             DEĞERLENDİRME
                                                Mikadonun
                                                 Çöpleri
                                                           İçerdekiler                           Turan
                                                                  Postmodernist                 Oflazoğlu
                                                                    roman
                                                                                    IV.
                                                                                   Murat
                                                                                                          Deli
                                                                               Latife     Sokrates       İbrahim
                                                                               Tekin      Savunuyor







                                      Kavramları yanlış yerleştiren öğrencilerin “1950 Sonrası Türk Tiyatrosu” konusunu
                                      tekrar çalışmaları önerilir.

             GERİ BİLDİRİM            Sınıfın çoğunluğunda kavramlar yanlış yerleştirilmiş ise öğretmenin “1950 Sonrası
                                      Türk Tiyatrosu” konusunu tekrar etmesi, yanlış öğrenmeleri düzeltmesi ve kavram
                                      yanılgılarını gidermesi önerilir.





                                                                                                             207
   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212