Page 207 - Türk Dili ve Edebiyatı Sınıf İçi Değerlendirme Öğretmen Rehber Kitabı
P. 207
ÖĞRETMEN REHBER KİTABI
SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 10
DERS TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI
SINIF 12
ÖĞRENME ALANI Tiyatro
KONU 1950 Sonrası Türk Tiyatrosu
KAZANIM A.3. 13. Türün ve dönemin/akımın diğer önemli yazarlarını ve eserlerini sıralar.
KAZANIMIN
BİLİŞSEL DÜZEYİ Hatırlama
ÖNERİLEN SÜRE 10 Dakika
ÖLÇME ARACI Kavram Haritası
Öğrencilerin “1950 Sonrası Türk Tiyatrosu” ile ilgili verilen kavramları doğru yer-
ÖĞRENCİDEN leştirerek bağlantı ifadeleri ile birlikte anlamlı bir cümle oluşturup kavram haritasını
BEKLENEN
tamamlamaları beklenir.
Doğru yerleştirilen her kavram 1 puan olarak değerlendirilecektir.
Kavram haritasında:
10 kavram olduğundan 8 · 1 puan = 8 puan
Öğrencinin alabileceği en yüksek puan 8’dir.
Melih
Cevdet
Anday
Ölüler
Konuşmak
İster 1950 SONRASI TÜRK
TİYATROSU
DEĞERLENDİRME
Mikadonun
Çöpleri
İçerdekiler Turan
Postmodernist Oflazoğlu
roman
IV.
Murat
Deli
Latife Sokrates İbrahim
Tekin Savunuyor
Kavramları yanlış yerleştiren öğrencilerin “1950 Sonrası Türk Tiyatrosu” konusunu
tekrar çalışmaları önerilir.
GERİ BİLDİRİM Sınıfın çoğunluğunda kavramlar yanlış yerleştirilmiş ise öğretmenin “1950 Sonrası
Türk Tiyatrosu” konusunu tekrar etmesi, yanlış öğrenmeleri düzeltmesi ve kavram
yanılgılarını gidermesi önerilir.
207