Page 59 - Türk Dili ve Edebiyatı Sınıf İçi Değerlendirme Öğretmen Rehber Kitabı
P. 59
ÖĞRETMEN REHBER KİTABI
SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 15
DERECELEME ÖLÇEĞİ
Geliştirilmesi
Mükemmel İyi Orta
Ölçütler gerekli
(4) (3) (2)
(1)
Çalışma planı
Grup iletişimi
Etkili bir giriş yapma
Metinde anlatım biçim-
leri ve tekniklerini doğru
kullanma
Ses tonunu etkili biçimde
kullanabilme
GENEL TOPLAM
Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 20, en düşük puan ise 5’tir.
ÖZ VE AKRAN DEĞERLENDİRME
1. Öğrenci Adı 2. Öğrenci Adı 3. Öğrenci Adı 4. Öğrenci Adı 5. Öğrenci Adı Ben
Performans görevi öncesi / süreci / sonrası
davranışlar
Konu ile ilgili temel kavramaları bilir / bilirim.
Ön hazırlık çalışmalarına katıldı / katıldım.
Çalışma planının hazırlanmasına yardım etti /
ettim.
Grup içinde aktif olarak sürece katıldı / katıl-
dım.
Metin konusuna katkı sağladı / sağladım.
Metinde anlatım biçimleri ve tekniklerini kul-
landı / kullandım.
Zamanı verimli kullandı / kullandım.
Sunumu başarılı bir şekilde gerçekleştirdi /
gerçekleştirdim.
59