Page 27 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Kılavuz Kitabı
P. 27
TÜRKIYE YÜZYILI MAARIF MODELI ÖĞRETIM PROGRAMLARI
UNESCO. (2009). Literacy assessment and monitoring programme (LAMP). Paris: UNESCO Ins-
titute for Statistics.
UNESCO. (2021). Reimagining our futures together: A new social contract for education. Paris:
UNESCO.
UNESCO. (2022). Future of education: Learning to become. Paris: UNESCO.
UNESCO. (2023). Rethinking education: Towards a global common good? Paris: UNESCO.
Yılmaz, G., & Kahramanoglu, R. (2021). Öğretmenlerin Program Okuryazarlık Düzeyleri, Program
Yönelimleri ve Programa Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Disiplinlera-
rası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5(10), 178-187.
Zhang, B.H., Ahmed, S.A.M. (2020). Systems Thinking—Ludwig Von Bertalanffy, Peter Senge,
and Donella Meadows. In: Akpan, B., Kennedy, T.J. (eds) Science Education in Theory and
Practice. Springer Texts in Education. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-
43620-9_28.
Görsel Kaynakça
Kapak: https://tr.123rf.com/stok-foto%C4%9Fraf/50379187.html
(E.T.: 03.03.2024 E.S.: 15.30) görsel üzerinde düzenleme yapılmıştır.
27