Page 27 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Kılavuz Kitabı
P. 27

TÜRKIYE YÜZYILI MAARIF MODELI ÖĞRETIM PROGRAMLARI
                  UNESCO. (2009). Literacy assessment and monitoring programme (LAMP). Paris: UNESCO Ins-
                         titute for Statistics.
                  UNESCO. (2021). Reimagining our futures together: A new social contract for education. Paris:
                         UNESCO.
                  UNESCO. (2022). Future of education: Learning to become. Paris: UNESCO.

                  UNESCO. (2023). Rethinking education: Towards a global common good? Paris: UNESCO.
                  Yılmaz, G., & Kahramanoglu, R. (2021). Öğretmenlerin Program Okuryazarlık Düzeyleri, Program
                         Yönelimleri ve Programa Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Disiplinlera-
                         rası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5(10), 178-187.

                  Zhang, B.H., Ahmed, S.A.M. (2020). Systems Thinking—Ludwig Von Bertalanffy, Peter Senge,
                         and Donella Meadows. In: Akpan, B., Kennedy, T.J. (eds) Science Education in Theory and
                         Practice. Springer Texts in Education. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-
                         43620-9_28.

                  Görsel Kaynakça
                  Kapak: https://tr.123rf.com/stok-foto%C4%9Fraf/50379187.html
                  (E.T.: 03.03.2024 E.S.: 15.30) görsel üzerinde düzenleme yapılmıştır.




























































                                                                                                                 27
   22   23   24   25   26   27