Page 25 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Kılavuz Kitabı
P. 25
TÜRKIYE YÜZYILI MAARIF MODELI ÖĞRETIM PROGRAMLARI
KAYNAKÇA
Akbaba, S., & Aksoy, M. (2019). Sürdürülebilir kalkınma ve eğitim. Ankara: Pegem Akademi.
Altun, A. (2005). Gelişen teknolojiler ve yeni okuryazarlıklar. Ankara: Anı Yayıncılık.
Brown, J. D. (2000). Measurement, evaluation, and assessment in education. Boston: Allyn and
Bacon.
Bruce, S. (1997). Literacy in the information age. London: Routledge.
Checkland, P. (1981). Systems thinking, systems practice. Chichester: John Wiley & Sons.
Churchman, C. W. (1968). The systems approach. New York: Delta Books.
Doğan, İ. (2007). Eğitimde program geliştirme. Ankara: Pegem Akademi.
Forrester, J. W. (1993). System dynamics and the lessons of 35 years. A systems-based approach to
policymaking (s. 199–240). Springer. 88.
Forrester, J. W. (2007). System dynamics- a personal view of the first fifty years. System Dynamics
Review, 23, 345-358. https://doi.org/10.1002/sdr.382
Gibbons, P. (2007). Sustainability education: Perspectives and practice across higher education. Lon-
don: Earthscan.
Gözütok F., D., & Alkın-şahin, S. (2014). Cross-Curricular Themes in Curricula. Ankara University
Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 47(2), 287-306.
Gözütok, D., & Şahin, İ. (2014). Ölçme ve değerlendirme: Kuramdan uygulamaya. Ankara: Anı
Yayıncılık.
Güneş, F. (2019). Okuryazarlık Yaklaşımları. The Journal of Limitless Education and Rese-
arch, 4 (3), 224-246.
Ingstone, L., & Helsper, E. J. (2007). Digital inclusion: An analysis of social disadvantage and the
information society. London: Department for Communities and Local Government.
Kahramanoğlu, R., Altun, Ö., & Kalaycıoğlu, D. (2024). Okul öncesi eğitimi öğretim programı.
Ankara: MEB Yayınları.
Karabey, M., & Erdoğan, H. (2023). Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme. Ankara: Pegem
Akademi.
Koltay, T. (2011). The media and the literacies: Media literacy, information literacy, digital literacy.
Media, Culture & Society, 33(2), 211-221.
Lapp, D., Moss, B., & Rowsell, J. (2012). Envisioning new literacies through a lens of tea-
ching and learning. Reading Teacher, 65(6), 367-377.
Meadows, D. H., & Wright, D. (2009). Thinking in systems: A primer. London: Earthscan.
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), 2023. K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), 2024. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Ortak
Metni. Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), 2024. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Okul Öncesi Eğitim Programı.
Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), 2024. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İlkokul Türkçe Dersi Öğretim
Programı. Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
25