Page 25 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Kılavuz Kitabı
P. 25

TÜRKIYE YÜZYILI MAARIF MODELI ÖĞRETIM PROGRAMLARI

                  KAYNAKÇA


                  Akbaba, S., & Aksoy, M. (2019). Sürdürülebilir kalkınma ve eğitim. Ankara: Pegem Akademi.
                  Altun, A. (2005). Gelişen teknolojiler ve yeni okuryazarlıklar. Ankara: Anı Yayıncılık.

                  Brown, J. D. (2000). Measurement, evaluation, and assessment in education. Boston: Allyn and
                         Bacon.
                  Bruce, S. (1997). Literacy in the information age. London: Routledge.
                  Checkland, P. (1981). Systems thinking, systems practice. Chichester: John Wiley & Sons.

                  Churchman, C. W. (1968). The systems approach. New York: Delta Books.
                  Doğan, İ. (2007). Eğitimde program geliştirme. Ankara: Pegem Akademi.

                  Forrester, J. W. (1993). System dynamics and the lessons of 35 years. A systems-based approach to
                         policymaking (s. 199–240). Springer. 88.

                  Forrester, J. W. (2007). System dynamics- a personal view of the first fifty years. System Dynamics
                         Review, 23, 345-358. https://doi.org/10.1002/sdr.382

                  Gibbons, P. (2007). Sustainability education: Perspectives and practice across higher education. Lon-
                         don: Earthscan.

                  Gözütok F., D., & Alkın-şahin, S. (2014). Cross-Curricular Themes in Curricula. Ankara University
                         Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 47(2), 287-306.

                  Gözütok, D., & Şahin, İ. (2014). Ölçme ve değerlendirme: Kuramdan uygulamaya. Ankara: Anı
                         Yayıncılık.

                  Güneş, F. (2019). Okuryazarlık Yaklaşımları. The Journal of Limitless Education and Rese-
                         arch, 4 (3), 224-246.

                  Ingstone, L., & Helsper, E. J. (2007). Digital inclusion: An analysis of social disadvantage and the
                         information society. London: Department for Communities and Local Government.

                  Kahramanoğlu, R., Altun, Ö., & Kalaycıoğlu, D. (2024). Okul öncesi eğitimi öğretim programı.
                         Ankara: MEB Yayınları.

                  Karabey, M., & Erdoğan, H. (2023). Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme. Ankara: Pegem
                         Akademi.

                  Koltay, T. (2011). The media and the literacies: Media literacy, information literacy, digital literacy.
                         Media, Culture & Society, 33(2), 211-221.

                  Lapp, D., Moss, B., & Rowsell, J. (2012). Envisioning new literacies through a lens of tea-
                         ching and learning. Reading Teacher, 65(6), 367-377.

                  Meadows, D. H., & Wright, D. (2009). Thinking in systems: A primer. London: Earthscan.

                  Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), 2023. K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli
                  Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), 2024. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Ortak
                         Metni. Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
                  Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), 2024. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Okul Öncesi Eğitim Programı.
                         Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
                  Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), 2024. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İlkokul Türkçe Dersi Öğretim
                         Programı. Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/







                                                                                                                 25
   20   21   22   23   24   25   26   27