Page 30 - Profesyonel Öğrenme Toplulukları Olarak Zümreler
P. 30

2. AŞAMA  4. AŞAMA  3. AŞAMA  Ders Yılının Bitimini Takip Eden  İkinci Dönem Birinci Hafta  Birinci Dönemin Üçüncü Haftası   Hafta   • Öğrenci öğrenmesine ilişkin verilerin  • Öğrenci ilerlemesinin gözden geçirilmesi  • Ön değerlendirme sonucunda elde edilen  analiz edilmesi ve raporlanması  (öğrenci çalışmalarının incelenmesi, öğrenci  öğrenci öğrenmesine ilişkin verilerin analiz  • Uygulanan öğretim stratejileri, ölçme  öğrenmesine ilişkin verileri

















                      1. AŞAMA  Dönem Başlamadan Önce   • Zümre çalışmalarında uyulacak kuralların belirlenmesi  • Okul stratejik planının incelenmesi  • Zümre amacının belirlenmesi  • Öğretim programının incelenmesi  • Önceki yıla ait yıl sonu zümre toplantı tutanağının   değerlendirilmesi  • Ön değerlendirme için ölçme aracının geliştirilmesi   • Derslerin işlenişinde uygulanacak öğretim yöntem ve  tekniklerinin belirlenmesi  • Bireyselleştirilmiş eğitim programları (BE
              Zümre Çalışmalarının Kapsamı














                                                  Zümre Çalışmaları               Öğrenci Verileri ve   Veri Kaynakları   Çıktı ve Kanıtlar


                                                             belirlenmesi   planlanması           Kurallar listesi
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35